اخبار روز سینما

چالش جدید بیت کوین کاردینالز؛ پیدا شدن راهی برای قرار دادن یک باگ در اوردینالز توسط یک توسعه دهنده

اتفاق عجیب و مطمئناً پیچیده) برای پروتکل Ordinals رخ داده است. Ordinals، سیستمی که توسط آن مجموعه های دیجیتال NFT در بلاک چین بیت کوین نوشته یا ثبت می شود، و اکنون یک توسعه دهنده راهی برای ایجاد یک باگ در ابرداده پیدا کرده است که ورودی و خروجی ندارد. و با این حال این معامله معتبر شناخته می شود.

 

گزارش کردن مسدود کردن، مشکل زمانی رخ داد که توسعه دهنده ای به نام Supertestnet تراکنشی را اجرا کرد که هیچ ساتوشی (کوچکترین واحد بیت کوین) تولید نکرد، اما در سیستم Ordinals معتبر شناخته شد. در نتیجه، او سیستم شماره گذاری را که از پروتکل ترتیبی برای ورودی های خود استفاده می کند، غیرفعال کرد.

کیسی رودرمور، خالق Ordinals در GitHub، گفت:

نباید ساتوشی هایی را که شما مالک آنها نیستید فهرست کنید، بنابراین این یک اشتباه است. اما اگر ترتیبات را برای تصحیح خطا نادیده بگیریم، تعداد کتیبه ها بعد از تراکنش مورد نظر تغییر می کند. راستش نمی دونم چیکار کنم!

Ordinals پروتکل جدیدی است که راهی برای ذخیره NFT ها در بلاک چین بیت کوین ارائه می دهد. نوشته‌ها ابرداده‌هایی هستند که به ساتوشی اضافه می‌شوند و می‌توانند حاوی اطلاعاتی مانند ورودی‌های دیجیتال به بلاک چین بیت‌کوین باشند.

Supertestnet همچنین ابزارها و دستورالعمل‌های مرتبط را برای هر کسی که مایل به ایجاد این نوع تراکنش‌های عیب‌یابی است، ارائه می‌کند. منتشر شده. او پست خود را با تصویری حاوی متن زیر در GitHub منتشر کرد:

من Super Testnet شدم، نابود کننده تصاویر JPEG.

تخریب کننده تصویر jpegتخریب کننده تصویر jpeg
منبع: آنلاک

آیا مشکل خاصی در بیت کوین Ordinals وجود دارد؟

دنی دیکروگر، بنیانگذار Deezy، معتقد است که این باگ مشکل بزرگی نیست زیرا سیستم ردیابی اصلی Satoshi Ordinals که به NFT متصل است را خراب نمی کند. در عوض، به اعداد ثبت اشاره دارد، معیاری که ترتیب ساخت مجموعه های ترتیبی را مشخص می کند.

توسعه دهنده ای به نام Rijndael نیز نظر خود را تایید کرد و گفت:

این خطا نباید روی خود کاردینال ها تأثیر بگذارد، بلکه فقط باید سیستم شماره گذاری کتیبه ها را تحت تأثیر قرار دهد.

دیکروگر همچنین خاطرنشان کرد که تراکنش اصلی حاوی کتیبه ای بود که یک سیستم جایگزین به نام Soma برای ایجاد مجموعه های بیت کوین NFT ایجاد کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا