اخبار روز سینما

حجاب بسیار جالب مادر “محسن ابراهیم‌زاده” در کنار پسرش بسیار سروصدا به پا کرد!/ عکس

اخیراً یک عکس از پوشش مادر محسن ابراهیم زاده منتشر شده است که باعث بروز جدل و نظرات مختلف شده است.

محسن ابراهیم‌زاده، خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای پاپ ایرانی، به تازگی عکسی از تولد خودش را منتشر کرده است. در این عکس، ما می‌توانیم مادر او را با پوششی جنجالی ببینیم. این عکس یادگاری با خودروی پژو ۵۰۴ است که در ایران با رئیس جمهور سابق، محمود احمدی‌نژاد، شناخته می‌شد.

محسن ابراهیم‌زاده در سال ۱۳۸۰ و در سن ۱۴ سالگی به قرائت قرآن پرداخت و سپس به تدریج وارد عرصه موسیقی شد. او از جمله هنرمندان پرطرفدار و محبوب در بین جوانان و نوجوانان ایرانی است.

حجاب بسیار جالب مادر "محسن ابراهیم‌زاده" در کنار پسرش بسیار سروصدا به پا کرد!/ عکس

آغاز فعالیت های هنری محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده از کودکی علاقه زیادی به مطالعه داشت و این علاقه ابتدا به شکل دیگری بروز کرد و از ۱۴ سالگی به عنوان قاری قرآن شناخته شد.

اولین ملودی محسن ابراهیم زاده

این خواننده جوان از حدود سال 1367 آموزش موسیقی خود را نزد استاد نیکنام آغاز کرد و اولین ملودی خود را به نام «هنوزم وقتی میخندی» که بازخوانی آهنگ تورج شعبان خانی بود منتشر کرد.

اولین قهرمانی محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده، خواننده پاپی است که بسیاری از تماشاگران تلویزیون با نام وی از طریق تیتراژ برنامه مهتاب آشنا هستند.

وی در سال ۹۶ برای شبکه پنج سیما، اولین بار آهنگ سال نو را به عنوان تیتراژ برنامه مهتاب اجرا کرد و با این کار، محبوبیت بیشتری بدست آورد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا