اخبار ورزشی

پیوستن شهاب زاهدی به سرخ پوشان / بازگشت زاهدی با لباس قرمز به لیگ برتر ایران!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، در بازار نقل و انتقالات لیگ بیست و دوم، شهاب زاهدی، لژیونر 27 ساله کشورمان با عقد قراردادی یک ساله به جمع دانش آموختگان گل محمدی پیوست. این مهاجم در شرایطی که ابتدا شایعاتی مبنی بر غیرقانونی بودن قراردادش با قرمزها به گوش می رسید، برای فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد اما در نهایت زاهدی طبق قوانین اعلام شده از سوی فیفا به دلیل جنگ بین کشور و روسیه، به مدت یک سال در جمع قرمزهای پایتخت حضور خواهد داشت.

در هر صورت شهاب زاهدی یکی از بازیکنانی است که در فصول اخیر شایعه بازگشت او به لیگ ایران زیاد شنیده می شود و حتی گفته می شود تیم هایی مانند استقلال، سپاهان یا تراکتور نیز مشتری این بازیکن بوده اند. اما در نهایت شهاب زاهدی تصمیم گرفت لیگ فصل بیست و سوم را با پیراهن پرسپولیس به لیگ ایران بازگردد.

با وجود اینکه یحیی گل محمدی بازیکنانی چون عیسی آل کثیر، مهدی عبدی و محمد عمری را در خط حمله خود دارد اما به نظر می رسد با توجه به فراز و نشیب های فصل گذشته قرمزها تصمیم گرفته اند از شهاب زاهدی در ترکیب اصلی خود استفاده کنند.

از این رو باید گفت زاهدی که این روزها در تمرینات پرسپولیس با انگیزه زیادی حاضر بوده است، آمادگی کامل دارد و امیدوار است در تیم ارتش سرخ بدرخشد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا