اخبار روز سینما

تمامی بازیگران ممنوع التصویر در سریال “پدر گواردیولا” نقش آفرینی می کنند!

جواد نوروز بیگی، تهیه کننده سابق سریال «پدر گواردیولا» اعلام کرد این سریال با مشکل عمده پروانه پخش مواجه است و آن ممنوعیت تصویر برخی از بازیگران اصلی آن است.

به گزارش پی ام آپ، سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله یکی از سریال های شبکه خانگی است که به زودی به صورت رایگان و به صورت اختصاصی از پلتفرم «تماساخونه» پخش می شود. اطلاعیه های این سریال به تازگی به صورت آنلاین آغاز شده اما زمان پخش آن هنوز اعلام نشده است.

این سریال یکی از پرمخاطب ترین آثار شبکه نمایش خانگی است که در ابتدا به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی ساخته شد اما بعدا جایگزین آن شد… نوروزبیگی در گفت وگویی که اخیرا با خبرآنلاین انجام داده است از سریال «پدر» خبر داده است. گواردیولا در حین پخش با مشکل بزرگی مواجه است و آن ممنوعیت فیلمبرداری برخی از بازیگران این سریال است.

وی گفت: در حال حل مشکل ممنوعیت تصویربرداری بازیگران این سریال هستیم و سعی داریم با مذاکره این مشکل را حل کنیم.

به گفته تهیه کننده سابق سریال «پدر گواردیولا»، حمید فرخ نژاد، مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، امیرمهدی ژوله، ستاره اسکندری و مریم بوبانی از جمله بازیگرانی هستند که با مشکل ممنوع التصویر مواجه هستند.

این بازیگران در جریان حوادث سال 1401 واکنش های مختلفی نسبت به این حادثه نشان داده اند و به همین دلیل در لیست تصاویر ممنوعه قرار گرفته اند.

مهدی سلطانی، مرجانه گلچین، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی و… از دیگر بازیگرانی هستند که در سریال ال پدر گواردیولا به ایفای نقش پرداختند. این سریال بعد از سریال «زمین گرم» دومین تجربه کارگردانی سعید نعمت الله است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا