اخبار روز سینما

خاطرات مرموز ستاره‌های کی‌پاپ «بی‌تی‌اس» در صدر جدول فروش کتاب قرار گرفته است.

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

ناشر آمریکایی گروه سوپراستار کی پاپ BTS اعلام کرده است که خاطرات این گروه در ماه جولای در کره جنوبی و ایالات متحده منتشر می شود، خبری که طرفداران جهانی این سوپرگروه را به وجد آورده است.

BTS به یک پدیده جهانی تبدیل شده است که در رتبه های اول در سراسر جهان قرار دارد و در عین حال میلیاردها دلار برای اقتصاد کره جنوبی جمع آوری کرده است.

به گزارش ناشر، کتاب «فراتر از داستان: رکورد 10 ساله BTS» توسط یک روزنامه نگار اهل کره جنوبی به نام کانگ میونگ سوک و اعضای گروه نوشته شده است.

انجمن‌های آنلاین و سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مملو از گمانه‌زنی‌هایی در مورد انتشار این کتاب در ماه ژوئیه هستند و برخی می‌گویند می‌توانست توسط تیلور سویفت نوشته شده باشد.

این کتاب مرموز پس از پیش فروش توسط طرفداران، در صدر فهرست پرفروش ترین های آمازون و بارنز و نوبل قرار گرفت.

به گفته آمازون، خاطرات 544 صفحه ای گروه کی پاپ در 9 جولای منتشر خواهد شد.

یکی از طرفداران گروه در توییتر به زبان کره ای نوشت: “من واقعا مشتاق خواندن این کتاب هستم. خیلی جالب است که بتوانم به 10 سال گذشته BTS نگاهی بیاندازم.” یکی دیگر از نگرانی ها نوشت: از آنجایی که رقابت جهانی وجود دارد، آیا می توانم این کتاب را بخرم؟

آنتوان هوآر در توییتی نوشت که نسخه آمریکایی این کتاب توسط او به همراه کلر ریچاردز و اسلین یونگ ترجمه شده است.

BTS در حال حاضر در “وقفه” است و اعضا به دنبال پروژه های انفرادی هستند. علاوه بر این، دو نفر از آنها به خدمت سربازی در کره جنوبی رفته اند.

همه مردان توانمند در کره جنوبی باید حداقل 18 ماه در ارتش خدمت کنند. پس از یک بحث طولانی در مورد اینکه آیا اعضای BTS واجد شرایط معافیت نظامی هستند یا خیر، جین، قدیمی ترین عضو گروه، سال گذشته در ارتش ثبت نام کرد.

در همین زمینه، رسانه های کره جنوبی گزارش داده اند که جی هاپ، دیگر ستاره BTS، خدمت خود را در کره جنوبی آغاز کرده است. بیلبورد مدیا گفت: “قبل از این وقفه، BTS 6 بازدید اول 100 را داشت و هر هفت عضو گروه پسر با آهنگ های انفرادی خود به جدول راه پیدا کردند.”

منبع: یورونیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا