اخبار روز سینما

پیش بینی ناپدید شدن زیردریایی تایتان در کارتون سیمپسون ها! [+فیلم]

ما سعی کردیم در مقاله پیش بینی ناپدید شدن زیردریایی تایتان در کارتون سیمپسون ها! [+فیلم]

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اخیرا ویدیویی از پیش بینی مرگ زیردریایی تیتان ارسال شده توسط کارتون سیمپسون ها به 25 سال پیش!

مدتی از انتشار این خبر می گذرد. ناپدید شدن زیردریایی تیتان او در حین بازدید از لاشه کشتی تایتانیک، غوغایی بزرگ در جامعه به پا کرده است. از سوی دیگر در گزارش تاسف بار اخیر انفجار این زیردریایی بر اثر فشار زیاد آب در اعماق اقیانوس تایید شد و تمامی سرنشینان آن بر اثر این حادثه دلخراش جان خود را از دست دادند.

زیردریایی تایتانیک متعلق به شرکت Ocean Gate بود که برای بازدید افراد ثروتمند از لاشه کشتی تایتانیک به اعماق اقیانوس اطلس وارد شد. با این حال، پنج میلیاردر در سفر این زیردریایی بودند که همگی نهایت لذت خود را تجربه کردند.

ویدئوی پیش بینی ناپدید شدن زیردریایی تیتان از سیمپسون ها

تاکنون اخبار مختلفی در مورد علت این حادثه در رسانه ها منتشر شده است، البته فیلم سیمپسون ها ناپدید شدن زیردریایی تیتان را پیش بینی کردند این یکی از اخباری بوده است که بیشترین اظهار نظر را داشته است.

در حال حاضر ویدئویی از این سریال انیمیشنی مربوط به سال 1998 یعنی 25 سال پیش منتشر شده است. به نظر می رسد که این قسمت از سیمپسون ها ناپدید شدن زیردریایی تایتانیک را از OceanGate هنگام بازدید از لاشه معروف کشتی تایتانیک در اعماق اقیانوس اطلس پیش بینی می کند. می توانید ویدئوی زیر را مشاهده کنید:

کارتون سیمپسون ها از سال 89 از شبکه فاکس پخش می شود و سریالی دوست داشتنی و دوست داشتنی است. با این حال پیش بینی های این سریال نام سیمپسون ها را بیش از هر زمان دیگری در جهان مشهور کرده است.

تا به حال شاهد پیش بینی های متعددی در این مجموعه انیمیشنی بوده ایم که چندین سال بعد محقق شد; از جمله می توان به ریاست جمهوری دونالد ترامپ در ایالات متحده آمریکا، ادغام فاکس با دیزنی، حمله ببرهای دو جادوگر معروف زیگفرید و روی و چندین مورد دیگر اشاره کرد که همگی در سریال سیمپسون ها رخ داده است. و وقتی به حقیقت پیوستند همه تماشاگران را غافلگیر کردند.

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا