اخبار روز

زمین شناس ترک پیش بینی های مرموزی درباره ویرانی ترکیه بیان کرد! /جزئیات

زمین شناس ترکی پیش بینی های مهمی درباره زلزله احتمالی استانبول انجام داد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

به گزارش پی ام آپ، پروفسور جلال شنگور، زمین شناس ترکیه ای در گفت و گو با کانال یوتیوب “کافا تی وی” نسبت به کاهش سطح اکسیژن در دریای سیاه هشدار داد و اظهار داشت: دریای سیاه در نهایت منفجر خواهد شد، زیرا گازهایی در آنها وجود دارد. متراکم می شوند و این گازها به تدریج افزایش می یابند و در نهایت این گازها مانند گاز سودا به سطح می آیند و در اثر انفجار آنها هیچ موجود زنده ای که به اکسیژن نیاز داشته باشد در شعاع 60 کیلومتری دریای سیاه زنده نمی ماند. “

این زمین شناس با تایید اینکه این سناریو برای همه شناخته شده است افزود: همه آن را می دانند یعنی هرکس جوهر لیس زده و جغرافیا خوانده باشد می داند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر ساخت و توسعه شهرک ها در اطراف دریای سیاه گفت: واضح است که این کار اشتباه است و هیچ موجودی در شعاع 60 کیلومتری دریای سیاه زنده نمی ماند و استانبول در این شعاع قرار دارد. شهر وارنا در بلغارستان اینجاست و اودسا در اوکراین نیز اینجاست. درست مثل سوخوم در این قسمت است.

جلال شنگور در پاسخ به این سوال که دریای سیاه چه زمانی منفجر می شود، گفت: در طول 100 سال گذشته عمق دریا از 200 متر به 180 متر رسیده است، قسمت اکسیژن دار به تدریج در حال کاهش است، اما دقیقاً نمی دانم. زمان انفجار احتمالی زیرا من هیچ تحقیقی در مورد آن انجام نداده ام. ممکن است چند قرن دیگر باشد.”

لازم به ذکر است که در اطراف دریای سیاه 6 کشور روسیه، ترکیه، اوکراین، گرجستان، رومانی و بلغارستان قرار دارند.

دریای سیاه از طریق تنگه بسفر و داردانل بین بخش های آسیایی و اروپایی استانبول ترکیه به دریای مدیترانه متصل می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا