اخبار روز سینما

عکس عروسی پژمان بازغی لو رفت! / زیبایی خیره کننده عروس خانوم! عکس

پژمان بازغی متولد سال 1353 در تهران است او به دلیل شغل پدرش در اکثر شهرهای ایران زندگی کرده است و تجارب زیادی به دست آورد. پس از جدایی او از مستانه مهاجر خبرهایی زیادی مبنی بر ازدواج مجدد او منتشر شده است. در ادامه عکس او در کنار لباس عروس را مشاهده می‌کنید.

ویدئویی از حضور پژمان بازغی در مراسم عروسی به همراه عکاسان و فیلمبرداران در فضای مجازی منتشر شده است که نشان از ازدواج مجدد این بازیگر دارد. همسر سابق پژمان بازغی مستانه مهاجر است و از این ازدواج دختری به نام نفس به دنیا می آید. پژمان بازغی بازیگر و مجری تلویزیون است. ورود پژمان بازغی به بازیگری به دوران تحصیل در رشته مهندسی معدن در دانشگاه آزاد لاهیجان برمی گردد. پژمان بازغی پس از ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان به طور جدی به بازیگری روی آورد. این جست و جو باعث شد تا در سال ۱۳۷۳ در اولین فیلمش به نام اعتراف به کارگردانی مجید فهیم خواه بازی کند. در این میان او با بازی در سریال فراموش نشدنی و پربیننده آژانس دوستی به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت.

عکس عروسی پژمان بازغی لو رفت! / زیبایی خیره کننده عروس خانوم! عکس

شروع بازیگر پژمان بازغی

او اولین حضور سینمایی خود را در سال 1375 با بازی در فیلم اعتراف به کارگردانی مجید فهیم زاده انجام داد. بعدها در سال 1378 از سوی احمد رمضان زاده برای بازی در سریال آژانس دوستی دعوت شد و با بازی در این سریال موفق به شهرت رسید! چند درجه، کودک شو و برنامهٔ سال تحویل ۱۳۹۶ شبکهٔ دو سیما حضور داشته است.

مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی

مستانه مهاجر تهیه کننده و تدوینگر سینما در پانزدهم اردیبهشت ماه سال 1353 در تهران بود و از دانشگاه سوره در رشته ویرایش فارغ التحصیل شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا