اخبار روز سینما

پوسترهای شخصیت‌های قسمت دوم انیمیشن Chicken Run منتشر شدند

دیزنی ادامۀ سه انیمیشن Frozen،Toy Story،Zootopia را می‌سازد: همگی می‌دانیم که محصولات دیزنی در یکی از دو سال گذشته موفق نشده‌اند و آنقدر که باید نظر مخاطبین را جلب کنند و فر وش داشته باشند. اما در گذشته انیمیشن هایی اند که همگی ما آن را دوست داشتم و نظر همه را به خود جلب کرده اند. برای مثال داستان اسباب بازی‌ها، یخ‌زده و زوتوپیا؛ و حالا خبر خوب این است که «باب ایگر» مدیر عامل دیزنی رسما اعلام کرده است که دیزنی در حال کار بر روی ادامۀ این سه مجموعه می باشد.

ایگر درمورد این اتفاق گفته است: «امروز من بسیار خوشالـم که اعلام کنم که استودیوها ی انیمیشن سازی ما درحال کار بر روی ادامۀ سه مجموعه پر طرفدار یعنی زوتوپیا، داستان اسباب بازی ها و یخ‌زده هستند». ای در ادامۀ حرف هایش اشاره کرده است که در آینده اطلاعات بیشتری را به اشتراک خوا هند بگذارید.

هر سه این انیمیشن ها در باکس آفیس جهانی فروش بسیار موفق داشته اند، یخزده دو (فروزن 2 2019) در سال 19 فروشی 1.45 میلیارد دلاری داشت و داستان اسباب بازی های چهار (داستان اسباب بازی 4 2019). زوتوپیا (Zootopia 2016) در سال ۲۰۱۶ موفق شده اید.

نکته دیگری که این خبر را برای ما جذاب تر می کند این است که هر سه این مجموعه در سال های گذشته موفق شده اند و اسکار بهترین انیمیشن سال را از آن خود کند.

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۲۰ بهمن سال ۱۴۰۱ هیچ اطلاعات دیگری درمورد این س ه انیمیشن به بیرون درز پیدا نکرده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا