اخبار روز سینما

پوستر دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان رونمایی شد

نشست خبری و رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حضور مسئولان، هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد.

پی ام آپلود، مراسم رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره تئاتر شهروندی لاهیجان با حضور فرهاد براتی فرماندار لاهیجان، رضا زنده دل شهردار و دبیر جشنواره تئاتر لاهیجان، اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان و وحید برگزار شد. فلاح کهن نماینده مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی گیلان فاطمه فروتن رئیس گروه فیلم و هنرهای سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، ابراهیم رامین فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لاهیجان، محمدعلی صدیق حسنی مدیر اجرایی جشنواره و جمعی از مدیران، اصحاب رسانه و هنرمندان لاهیجان.
محمدعلی صادق حسنی مدیر اجرایی جشنواره ضمن تشکر از همه کسانی که در جهت هماهنگی و اجرای هرچه بهتر برنامه گام برداشتند، گزارشی از روند اجرای جشنواره ارائه کرد.
رضا زنده دل شهردار لاهیجان به جایگاه فرهنگی لاهیجان اشاره و تاکید کرد: شهر لاهیجان یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری چنین رویداد فرهنگی است و برگزاری یازده رویداد موفق آن گواهی بر این مدعاست.
دبیر جشنواره تئاتر شاورند افزود: امسال 150 اثر از 24 استان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که شامل دو بخش مسابقه و کودک و نوجوان است.
وی افزود: این جشنواره از 19 تا 22 برگزار می شود مهر 1402 با 70 اجرا در نقاط مختلف شهرستان لاهیجان برگزار می شود.
فرشید فلاح مجد نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با ابراز خرسندی از اینکه لاهیجان میزبان چنین جشنواره مهمی است، افزود: تیم مدیریت شهری لاهیجان آمادگی های لازم را برای اجرای بین المللی این جشنواره اعلام می کند.
فرهاد براتی فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی به تئاتر شهرستان پویایی می بخشد، گفت: یکی از وجه تمایزات بزرگ هر منطقه هویت فرهنگی آن است که به هر زبانی به نسل جدید منتقل می شود. .» و در این میان زبان هنر بهترین است. این پایدارترین است.
در ادامه با حضور جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه از پوستر دوازدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان رونمایی شد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا