اخبار روز

پوتین مرده؟ سرنخ‌ها و عکس‌ها ثابت می‌کنند که جعل پوتین است و نه خودش

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد پوتین مرده است و از معاون استفاده می کند. از «ساعت از دست رفته» تا تغییر گوش!

کریلو بوندانوف، رئیس اداره اصلی اطلاعات وزارت دفاع اوکراین مدعی شد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه طی یک سال گذشته در انظار ظاهر نشده است و احتمال فوت وی وجود دارد!

این مقام اطلاعاتی اوکراین گفت: پوتینی که همه می‌شناختند آخرین بار در 26 ژوئن 2022 دیده شده است. بنابراین او یا مرده است یا در سلامتی بسیار وخیم است. شاید او فقط نمی خواهد دیده شود. این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

کریلو بوندانوف گفت: نمی دانم چگونه به سوال شما پاسخ دهم!

این اولین بار نیست که شایعات عجیبی در مورد استفاده پوتین از یک جانشین برای حضور در جمع در بحبوحه جنگ خونین خود علیه اوکراین منتشر می شود.

تصاویر رفتارهای عجیب فرمانده جنگ و تغییرات ظاهری مردم را به این فکر واداشته است که آیا تئوری های توطئه می توانند درست باشند یا خیر.

رمز و راز ساعت

در ماه اوت، علیرغم اینکه همیشه موشک 12500 پوندی ساخت روسیه را در دست راست خود می‌بست، به نظر می‌رسید فراموش کرده بود که چه مچی ساعتش را می‌بندد.

اگرچه پوتین همیشه ساعت را روی دست راست خود می بندد، اما دیده شده است که ساعت خود را با مچ اشتباهی دنبال می کند!

پوتین بعد از اینکه متوجه شد ساعت پر زرق و برقش آنجا نیست، به بازوی چپش نگاه کرد و گیج به نظر رسید.

انتشار این تصویر از پوتین به این تصویر دامن زده است
پوتین با ساعتی در دست چپ

این لحظه عجیب به شایعاتی مبنی بر انتصاب معاون جلسه شورای توسعه استراتژیک روسیه و پروژه های ملی به جای وی دامن زد.

بعداً در طول جلسه، رئیس 70 ساله کرملین دیده شد که ساعت خود را به طور کامل درآورده و بی قرار به نظر می رسد.

کانال تلگرامی ژنرال اس وی آر در آن زمان ادعا کرد که رهبر بیمار اکنون برای حضور در انظار عمومی به طور دائم به یک عروسک وابسته است.

تغییر گوش

تفاوت گوش ها موضوع دیگری است که بین پوتین و جانشین او آشکار است. بودانوف در ماه اوت به تلویزیون اوکراین گفت که به نظر می رسد گوش ها و قد پوتین در طول حضورهای عمومی او تغییر کرده است.

پوتین در سال 2006 در اینجا با گوش های کوچکتر دیده می شود
پوتین در کنار آنگلا مرکل، صدراعظم وقت آلمان در سال 2016

شبکه خبری اوکراینی TSN مدعی شد که رئیس اطلاعات گفته است که او تصور می‌کند رئیس‌جمهور روسیه به شدت بیمار است و برای اجتناب از حضور در انظار خود را مبدل کرده است.

اینجا در سال 2018 جایی که گوش ها بزرگتر به نظر می رسند و شکل کمی متفاوت دارند
پوتین در سال 2018

او ادعا کرد که در حالی که شباهت پوتین بسیار شبیه است، اما با بررسی دقیق‌تر آنها «عادات متفاوت، رفتارهای متفاوت، راه رفتن‌های متفاوت و گاهی حتی قدهای متفاوت» دارند.

حرکت خال!

پوتین در سفری به ماریوپل اشغالی در ماه مارس نیز به استفاده از معاون متهم شد و ویدیوهای منتشر شده ناهماهنگی های عجیبی را در چهره او نشان می داد.

ویدئوی جنجالی از پوتین در سفر به ماریوپل که ادعا می کند خال روی گونه اش در حال تغییر است!
دو عکس از پوتین با خال های مادرزادی تغییر یافته

ویدئوی منتشر شده با عنوان: “چه کسی از ماریوپل بازدید کرد؟” نوشته شده بود: متخصصان مدت ها پیش به تفاوت هایی در بدن رئیس جمهور روسیه اشاره کردند. برجستگی روی لاله گوش پوتین و همچنین یک خال کوچک روی صورت او دائماً در حال تغییر است. یکی از چکمه ها دارای چین های مستقیم در جلو و دیگری دارای چین های کوچک و شکسته است. حتی در صورت تزریق بوتاکس هم این امکان وجود ندارد.

اگرچه پوتین هر گونه تغییر را رد می کند، اما گمان می رود که در طول سال ها تحت چندین عمل زیبایی قرار گرفته است.

افتادگی چانه

یکی دیگر از مواردی که به نظر می رسید به شایعات دامن می زد، بررسی سه عکس مختلف از پوتین برای بررسی چانه او بود.

یکی از آنها که در جریان سخنرانی فوریه در پارلمان فدرال در مسکو دستگیر شد، چانه پوتین را نشان داد که مشکوک به نظر نمی رسید و همه چیز عادی به نظر می رسید.

مشکل چانه پوتین که شایعات زیادی را برانگیخته است
تغییر وضعیت چانه پوتین در سه روز جداگانه شایعات زیادی را برانگیخته است

مورد دیگر مربوط به بازدید ادعایی او از بندر دریایی سواستوپل در کریمه در ماه مارس بود که در طی آن به نظر می رسید چانه او افتاده بود.

به نظر می رسید که فیلم صورت او در سفرش به ماریوپل او را با چانه معمولی تری نشان می دهد، اما باز هم سخنرانی او در مسکو متفاوت بود.

کانال ژنرال SVR ادعا می کند که پوتین واقعی هرگز از ماریوپل بازدید نکرده است. ادعا می کردند از بدل فیلم گرفته شده اما زیاد صحبت نکرده و زیاد نمی ماند.

دو تن از یاران سابق پوتین، سرگئی ژیرنوف و عباس گالیاموف نیز می گویند که پوتین از Badal استفاده می کند.

خبرنگاری در حال بررسی چهره های مختلف پوتین
خبرنگاری در حال بررسی چهره های مختلف پوتین

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین حتی قبلاً گفته بود که رهبر ممکن است قبلاً مرده باشد، زیرا او از کروماکی (یک تکنیک جلوه‌های ویژه و پس از تولید که برای پوشاندن چندین تصویر یا فیلم استفاده می‌شود) برای جعل حضور خود استفاده کرده است. در جلسات استفاده می شود

در همین حال، شایعاتی منتشر می شود مبنی بر اینکه او به طور فزاینده ای به حمایت بیوه اش در تلاش برای پنهان کردن بیماری خود وابسته است.

ادعا می شود که او سرطان پانکراس و بیماری پارکینسون در مراحل اولیه دارد. همچنین گفته می شود که پوتین حتی برخی از دوتایی های خود را تحت عمل جراحی زیبایی قرار داده است تا اطمینان حاصل شود که شبیه او هستند.

منبع: پی ام آپ; ابوالفضل خدایی

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا