اخبار روز سینما

روایت داستانی عاشقانه: پنجشنبه ساعت ۸ شب؛ «ملاقات خصوصی»!/جزئیات

فیلم سینمایی «جلسه ویژه» به کارگردانی امید شمس پس از فروش تقریبی 34 میلیارد تومان از پنجشنبه به صورت آنلاین اکران می شوند.

«ملاقات خصوصی»  که فیلمنامه آن را امید شمس و علی سیرآهنگ به نگارش درآورده اند، داستانی عاشقانه و پر فراز و نشیب را روایت می کند که در زمان اکران بینندگان بسیاری را با خود همراه کرد. این فیلم که عنوان پرفروش ترین اثر غیر کمدی تاریخ سینما را به خود اختصاص داده است، از پنجشنبه ۴ آبان ساعت ۲۰:۰۰ در فیلیمو اکران  پخش می شود.

 سیمرغ بهترین فیلم از نظر مخاطب در چهلمین جشنواره فیلم فجر بود، جوایز بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه بیست و دومین جشنواره حافظ و انجمن منتقدان از جوایز این فیلم است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پدر پروانه در زندان است و از طریق تلفن یکی از زندانیان به نام فرهاد با دخترش در ارتباط است. پس از مدتی فرهاد و پروانه شروع به دوست داشتن یکدیگر می کنند و این آغاز ملاقات ها و ماجراهای جدید آنهاست.»

«ملاقات خصوصی» با بازی پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا در نقش پروانه و فرهاد، داستان یک عشق از راه دور و سپس ملاقات در زندان را روایت می کند. پسری باهوش وارد این رابطه می شود تا از آن سوء استفاده کند تا از زندان تجارت خود را پیش ببرد، اما در ادامه ماجرا شکل دیگری به خود می گیرد.

ریما رامین‌فر، رویا تیموریان، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح، پیام احمدی‌نیا، شیرین آقا کاشی و حسین پارسایی از دیگر بازیگران این فیلم که از پنج شنبه شب به صورت آنلاین در نماوا و فیلمو پخش می شود، هستند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا