اخبار روز سینما

ولورین پشت صحنه دنیای سینما و سریال را فاش کرد!/ عکس

گزارش کردن خبر قرمز در دنیای سینما و سریال بازیگران زیادی هستند که فیزیک بدنی بالایی دارند. همچنین معمولا راه و روش خود را برای رسیدن به چنین هیکلی برای طرفدارانشان توضیح می دهند.

برنامه های ورزشی و انواع رژیم های غذایی جزء مواد لازم برای رسیدن به چنین اندامی هستند، اما در این زمینه موارد دیگری نیز وجود دارد که می تواند آسیب های زیادی به فرد وارد کند. هنری کویل و هیو جکمن به مردم هشدار دادند که انجام برخی کارها برای داشتن اندامی عالی می تواند بسیار خطرناک باشد. با این حال این دو بازیگر آنها را ساخته اند.

ولورین پشت صحنه دنیای سینما و سریال را فاش کرد!/ عکس

کمیک ها برای مدت طولانی در بازار بوده اند، اما زمانی که مارول تصمیم گرفت بر اساس داستان های این کتاب ها فیلم بسازد، محبوبیت این ژانر به شدت افزایش یافت. در نتیجه این اتفاق، کمپانی دی سی نیز همین مسیر را در پیش گرفت و هر سال فیلم های جدیدی با شخصیت های ابرقهرمانی جدید منتشر شد. این منجر به پیشرفت فوق العاده ای در دنیای تناسب اندام شد و فیزیک ابرقهرمانی به طبیعت دوم تبدیل شد. با این حال، پشت همه این اتفاقات مرتبط با تناسب اندام، حقایق تاریک و تلخی وجود دارد.

زیبایی بر تناسب اندام غالب است

کانال یوتیوب “اسکریپت های ویژه” حدود یک ماه پیش، او یک ویدیوی یک دقیقه ای درباره هیو جکمن و هنری کویل منتشر کرد. در این ویدئو این دو بازیگر در حال بی آبی بودند تا فیزیک فوق العاده خود را به نمایش بگذارند. سیم پیچ در کاربرد “گراهام نورتون” او در مورد این تکنیک صحبت کرد. هیو جکمن نیز در این فیلم حضور دارد. ددپول 3 با نقش پرخور من برمی گردم، او در مورد این تکنیک صحبت کرد.

پشت صحنه دنیای سینما و سریال / حقیقت فاش شده توسط ولورین!

به گفته این دو بازیگر، قبل از فیلمبرداری صحنه هایی که باید بدون لباس در آن ظاهر شوند، این روند را انجام می دهند. با این حال، این روند چندین روز طول می کشد تا در نهایت مایعات بدن او به زیر سطح استاندارد برسد. آنها توضیح دادند که پس از ماه‌ها تمرین بدنی و آماده‌سازی برای بازی در این فیلم، سه روز قبل از فیلمبرداری صحنه، آب مصرفی خود را به طور کامل قطع کردند.

کویل در این باره گفت:

روز آخر بوی آب را حس می کنید!

با این حال، هیو جکمن به مردم هشدار داد که به هیچ وجه از این تکنیک استفاده نکنند. ویدیوی یک دقیقه ای کانال. “اسکریپت های ویژه”اکنون بیش از 7 میلیون بار دیده شده است و بسیاری از افراد جامعه بدنسازی نسبت به خطرات احتمالی انجام این کار هشدار داده اند.


آنقدرها هم غیرعادی نیست!

بسیاری از کاربران به این موضوع واکنش نشان دادند و از انجام این کار انتقاد کردند. آب ننوشید که بریده به نظر برسید! کاربر نوشت:

وقتی آنقدر تشنه هستید که لب هایتان کاملا خشک شده است چطور می توانید جلوی دوربین صحبت کنید؟

شخص دیگری نوشت:

و هالیوود این ایدئولوژی را می پذیرد که آن بدن همان بدن ایده آلی است که ما می خواهیم!

یکی از بینندگان این ویدیو نوشت:

آنها باید این کار را متوقف کنند. این بسیار سمی است و اثرات منفی برای بازیگران خواهد داشت.

افراد دیگری نیز اشاره کردند که تأثیرات این کار بیش از آن است که بتوان تصور کرد. شخصی در مورد آن نوشت:

مبارزان نیز باید همین کار را انجام دهند تا به وزن دلخواه خود برسند. این باید غیرقانونی تلقی شود.

شخص دیگری با تاسف نوشت:

به بدنسازی حرفه ای خوش آمدید. من از 15 سالگی این کار را انجام داده ام و اکنون 54 ساله هستم.

با این حال به نظر می رسد چنین هشدارهایی مانع از این کار آنها نخواهد شد.

The post پشت صحنه دنیای سینما و سریال / حقیقت فاش شده توسط ولورین! اولین بار در سرخ نیوز پدیدار شد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا