اخبار روز سینما

پشت صحنه حضور یانگوم در یک فیلم ایرانی; عشق در فیلم هانوی

پشت صحنه حضور یانگوم در یک فیلم ایرانی او خبر را داد. وی در دیدار با قربان محمدپور رئیس مجلس ویتنام حمایت پشت صحنه خود را از یانگوم برای بازی در یک فیلم ایرانی اعلام کرد.

قربان محمدپور کارگردان سینمای ایران در دیدار با رئیس مجلس ویتنام از موانع ساخت فیلم سینمایی «عشق در هانوی» گفت. بیشتر با جزئیات حضور یانگوم در فیلم ایرانی آشاگی در هانوی با فیگار همراه باشید.

پشت صحنه حضور یانگوم در یک فیلم ایرانی

حضور یانگوم در فیلم عشق در هانوی

فیلم سینمایی «عشق در هانوی» قرار بود قبل از شیوع ویروس کرونا در ویتنام فیلمبرداری شود که به دلیل شیوع این بیماری به تاخیر افتاد.

نقش یانگوم در یک فیلم ایرانی

فیلم عشق در هانوی پیش از این باید قبل از شیوع ویروس کرونا در ویتنام تولید می شد که به دلیل شیوع این بیماری به تاخیر افتاد. این در حالی است که قربان محمدپور (بازیگر نقش یانگوم) پیش از این برای بازی در این فیلم با بازیگر کره ای لی یونگ قرارداد امضا کرده است.

یانگوم به ایران می آید؟

وونگ دین هوی همچنین از ساخت اولین فیلم که محصول مشترک سینمای ایران و ویتنام خواهد بود و قرار است در سه کشور ایران، ویتنام و چین فیلمبرداری شود ابراز خوشحالی کرد. برای حمایت های لازم از این پروژه.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پشت صحنه حضور یانگوم در یک فیلم ایرانی چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا