اخبار روز سینما

پشت صحنه اعتراض معادی به تصمیم سعید راوشی؛ از اسکورسیزی تا پیمان معادی!

پس از تصمیم کارگردان فیلم برادران لیلا آتش، سعید رئیسی، واکنش ها در حال افزایش است! با متن اعتراض معادی به تصمیم سعید روشیتی با فیگار همراه باشید.

حمایت جمعی از هنرمندان ایرانی حمایت مارتین اسکورسیزی از سعید روشیتی خبر بی وقفه است. در رای اعلام شده سعید روشیتی و جواد نوروزبیگی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم و تعلیق شدند. اعتراض پیمان معادی به تصمیم سعید روشیتی نوشته شده است:

خنده دار و غم انگیز است که فکر کنید قوانین عجیب و غریب روی کاغذ می تواند خلاقیت یا اضطراب هنرمند نابغه ای مانند شما را کاهش دهد یا پیشرفت و موفقیت شما را مختل کند.

پشت صحنه پست حمایت مارتین اسکورسیزی از سعید راوشی کارگردان برادران لیلا

اعتراض معادی به تصمیم سعید روشیتی

پیمان معادی نسبت به تصمیم سعید راوشی تجدیدنظرخواهی کرد

در حالی که واکنش های جهانی به زندانی شدن سعید رئیسی کارگردان فیلم سینمایی «برادران لیلا» همچنان ادامه دارد، پیمان معادی هنرمند سرشناس ایرانی و بازیگر فیلم های سعید رئیسی در اینستاگرام خود از سعید رئیسی حمایت کرد.

پیمان معادی بازیگر فیلم های «عابد و یک رز»، «متری شش و نیم» و «برادران لیلا» به همراه سعید راوشی با انتشار پیامی در اینستاگرام به محکومیت سعید راوشی اعتراض کرد!

واکنش تند روشنک گرامی به حکم زندان سعید راوشی

واکنش پیمان معادی به تصمیم سعید روشیتی

اعتراض پیمان معادی به محکومیت سعید روشیتی کارگردان برادران لیلا :

اگر کسی فکر می کند که قوانین عجیب و غریب روی کاغذ می تواند خلاقیت یا اضطراب هنرمند نابغه ای مانند شما را کاهش دهد یا مانع پیشرفت و موفقیت شما شود، هم خنده دار و هم غم انگیز است.

من افتخار بازی در هر سه فیلمی که ساخته اید را داشته ام و با توجه به اطلاعاتی که از شما به دست آورده ام، مطمئن هستم که تمام این سختی ها و تهدیدها برای شما به تجربه های بکر و درخشان تبدیل خواهد شد تا بتوانید فیلم خود را به تصویر بکشید. فیلم بعدی برای چندین سال افرادی که مشکلات و رنج هایشان همیشه دغدغه اصلی شماست، بهتر و جالب تر از قبل هستند.

سینماگر بودن در سرتاسر دنیا کار سختی است، اما مادر ایران به ما آموخت که برای نوشتن و نمایش داستان‌هایمان باید قوی‌تر، قطورتر، صبورتر از دیگران و البته امیدوارتر به آینده باشیم. هنرمندان سراسر جهان

بهترین آثار هنری جهان اغلب توسط هنرمندان سرسخت‌تری خلق شده‌اند و شاهکارهای دهه‌های اخیر سینمای ما بهترین گواه بر این امر است.

با عرض پوزش، همیشه این جمله را در سالهای اخیر شنیده بودیم که این هم بگذرد، اما سعید عزیز واقعاً گذشت. هر چند سخت و پرهزینه. در پایان، هنرمندان درخشانی مانند شما باقی مانده اند و به خلقت خود ادامه خواهند داد. همانطور که در گذشته بزرگان ما شاهکارهای فرهنگ و هنر ما را در زمینه های مختلف به همین صورت آشکار می کردند.

متن اعتراض به تصمیم عهدنامه معادی سعید روشیتی

و البته ناگفته نماند که همه سازمان دهندگان، همه ناظران و تنبیه کنندگان این احکام عجیب رفته اند و میز و صندلی هایشان را نفر بعدی می گیرد تا بتوانند بیشترین هوش و استعداد خود را به کار گیرند. موارد جدید اختراع کنید و ممنوعیت های خلاقانه

مثل این است که شما را از معاشرت با جمعیت سینما منع کرده باشید. (در واقع این پست رابطه من با شما بود، نه برعکس، پس برای شما جرم نیست)

و در آخر باید بگم سعید نازنین تو دوست سینمایی من نیستی. تو دوست من بودی و هستی و مثل برادر کوچک من بودی.

این روزها، بیش از هر زمان دیگری، مشتاق هستم که با شما معاشرت کنم و گفتگوهای سازنده و پرشور داشته باشم.

به زودی همه می نشینیم و چای گفتگویمان را با فایل خاطره تو شیرین می کنیم تا شادی و لذت ما دو چندان شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اعتراض معادی به تصمیم سعید روشیتی چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا