اخبار روز سینما

پشت صحنه استعفای مردان آهنین

پس از واکنش های عجیب به ظاهر جنجالی برون مرزی داور مردان آهنین، پشت صحنه استعفای مردان آهنین نیز منتشر شده است.

فرامرز خودنق یکی از پرطرفدارترین چهره های ورزشی سال های اخیر ایران با چند سال حضور در هیئت داوران برنامه مردان آهنین به محبوبیت رسید، سپس استعفا داد و حالا در مصاحبه ای دلیل استعفای خود را توضیح داده است.

پشت صحنه استعفای مردان آهنین

دلیل کناره گیری از Iron Men

در زیر دلیل کناره گیری او از گروه مردان آهنین را مشاهده می کنید:

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا دلتان برای آن بازی تنگ شده است، گفت:

اکنون زمان آن است که جوانان قدم به جلو بگذارند. ما فضا را در اختیار جوانان قرار دادیم تا آنها به چشم بیایند. مگه میشه دلتنگش نشد؟ امیدوارم همه موفق باشند.

تصویر جنجالی از مردان آهنین که خود را داور معرفی می کنند

مردان آهنین یکی از پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیونی سال های اخیر که در ایام نوروز از شبکه سه پخش می شود و هیئت داوران این سریال نظر شخصی فرامرزی خیلی خوب بود تصویری از تغییر حالت چهره داور مسابقه مردان آهنین با افزایش سن چهره خود را نشان می دهد که اخیراً در شبکه های اجتماعی محبوب شده و عوارض زیادی را به همراه دارد.

نظر شخصی فرامرزی او به عنوان یکی از چهره های مورد علاقه تلویزیون پذیرفته شد که به عنوان هیئت داوران مسابقه مردان آهنین پذیرفته شد و در تمام سال ها همیشه در آن رقابت بوده است.

عکس تغییر چهره فرمرز خدنگاه را در زیر مشاهده می کنید:

عکس تغییر در مقابل ادراک خود

تصویری از تغییر حالت چهره داور مسابقه مردان آهنین

فرامرز خودنق متولد 1345 وزنه بردار و بدنساز ایرانی است. او با وزنه برداری شروع کرد اما به دلیل بیماری به بدنسازی و تمرینات قدرتی روی آورد. او دو سال سرمربی تیم ملی وزنه برداری و یک سال و نیم سرمربی تیم وزنه برداری پیشکسوتان بود.

او همچنین به عنوان داور در مسابقات مرد آهنی، وزنه برداری و پاورلیفتینگ حضور دارد. برخی از ورزشکاران مانند محراب فاطمی و مقتبا مالکی او را فاقد سابقه و افتخار ورزشی و همچنین فاقد کارت داوری بین المللی می دانستند.

بیشتر بخوانید:

مطالب موجود در شبکه‌های اجتماعی صرفاً برای مقاصد اطلاع‌رسانی منتشر می‌شود و دیدگاه‌های بیان شده در اینجا لزوماً بازتاب دیدگاه رسانه‌ها است. شکل نه

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مشاهیر و اخبار هنرمندان ترک دیدن. فراموش نکنید که نظرات خود را در مورد این خبر در نظرات بنویسید.

نظر شما در مورد پشت صحنه استعفای مردان آهنین چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا