اخبار روز سینما

پشت دوربین محمدرضا گلزار با مسابقه پانتومیم + «شایعه طلاق» از آیسان به تلویزیون بازگشت.

محمدرضا گلزار این بار با برگزاری مسابقه پانتومیم. ; با خبر بعدی ازدواج گلزار و محمدرضا گلزار به تلویزیون بازگشت با ما بمان.

رضا گلزار در گفتگو با یکی از هوادارانش از بازگشت به تلویزیون به عنوان مجری در مسابقه پانتومیم خبر داد. گلزار قبل از این اجرا “برنده باش” مسئول بود

محمدرضا گلزار با مسابقه پانتومیم به تلویزیون بازگشت

بازگشت گلزار به تلویزیون و همکاری محمدرضا فروتن با ابراهیم حاتمی کیا دو گزارش غیررسمی است که یکشنبه 24 در رسانه ها منتشر شد. مرداد ماهانه خبری غیر رسمی از دو بازیگر مهم سینما محمدرضا گلزار و محمدرضا فروتن منتشر شد که بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت. در این خبر گلزار قصد دارد به تلویزیون بازگردد و هرتز. گفته می شود که وی ابتدا با ابراهیم حاتمی کیا برای ایفای نقش موسی (ع) به توافق رسید.

پانتومیم و محمدرضا گلزار

به گزارش منابع خبری، محمدرضا گلزار در گفت و گو با یکی از هواداران خود که در فیلم زیر مشاهده می کنید، شایعات اخیر درباره بازگشتش به صدا و سیما را تایید کرد و گفت:

به زودی مسابقه «پانتومیم» در تلویزیون داریم و من مجری آن هستم. بعدا میبینمت

بازگشت گلزار به تلویزیون

ویدیو گلزار با مسابقه پانتومیم به تلویزیون بازگشت زیر را ببینید:

قرار داد این برنامه که به تهیه کنندگی جواد فرهانی، تهیه کننده برنامه ستاره ساز ساخته شده بود، با شبکه سه بسته شد و در 90 قسمت جلوی دوربین می رود.

مسابقه پانتومیم و گلزار

ابتدا صحبت از ساخت این برنامه برای پلتفرم ها شد و در نهایت سازندگان آن با صدا و سیما موافقت کردند. زیر فیلم تحلیلی شایعه طلاق گلزار از آیسان یا شاید بیایید همه را در یک جمله بگوییم:

امین فردین در این ویدئو می گوید گلزار به زودی رسما آیسان را ترک می کند و مجری مسابقه رادیویی خواهد بود…

بیشتر بخوانید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا