اخبار روز سینما

پسر شهاب حسینی یک دفعه مرد شد! / کی باورش می‌شه شهاب حسینی پسر به این بزرگی داشته باشه! + عکس

خبر طلاق شهاب حسینی از پریچهر قنبری و ازدواج او با دختری که با او 17 سال اختلاف سنی دارد مدت هاست که در فضای مجازی دست به دست می شود. امروز قصد داریم نگاهی به فرزند شهاب حسینی بیندازیم که او نیز برای خود مردی شده است.

شهاب حسینی یکی از شناخته شده ترین چهره های سینمای ایران است که کار خود را با بازیگری آغاز کرد و بعدها در عرصه بازیگری و کارگردانی فعالیت کرد. شهاب حسینی در چهاردهم بهمن سال 1352 متولد شد و 49 سال سن دارد. شهاب حسینی جوایز سینمایی متعددی از جمله جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن، خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد جشنواره برلین و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم برلین را از آن خود کرده است. شهاب حسینی دو بار ازدواج کرده که ازدواج اولش با پریچر قنبری و ازدواج دومش با ساناز ارجمند بوده است. شهاب حسینی از همسر اولش دو فرزند دارد.

سید شهاب الدین حسینی بازیگر مشهور و محبوب کشورمان در کنار پسر بزرگش محمدامین به سبکی ساده و شیک عکس گرفت و مقابل دوربین عکاسان ژست گرفت.

پسر شهاب حسینی یک دفعه مرد شد! / کی باورش می‌شه شهاب حسینی پسر به این بزرگی داشته باشه! + عکس

این بازیگر 49 ساله با پوشیدن تی شرت سفید، پیراهن آبی آسمانی و شلوار جین در جلسه پرسش و پاسخ فیلم «مقیمان ناکجا» که برای سینمای هنر و تجربه کارگردانی کرده بود حضور یافت و سخنان جدیدی را مورد نگاه به زندگی و مرگ به اشتراک گذاشت.

ازدواج شهاب حسینی با دختری 33 ساله

شهاب حسینی بازیگر و کارگردان معروف سینمای ایران به همراه همسر دومش ساناز ارجمند در اکران خصوصی فیلم مقیمان ناجا حضور یافتند. شهاب حسینی و همسرش ساناز 17 سال اختلاف سنی دارند.

تصاویر شهاب حسینی و چهره سرد همسر این بازیگر در فضای مجازی بازتاب و بحث فراوانی داشته است.

شهاب حسینی مدتی است که از همسر اولش پریچر قنبری جدا شده و برای دومین بار با ساناز ارجمند ازدواج کرده است.

1پسر شهاب حسینی یک دفعه مرد شد! / کی باورش می‌شه شهاب حسینی پسر به این بزرگی داشته باشه! + عکسپسر شهاب حسینی یک دفعه مرد شد! / کی باورش می‌شه شهاب حسینی پسر به این بزرگی داشته باشه! + عکسپسر شهاب حسینی یک دفعه مرد شد! / کی باورش می‌شه شهاب حسینی پسر به این بزرگی داشته باشه! + عکس

2بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی

ساناز ارجمند عکاس و فیلمبردار مشهدی متولد 1369 کارمند شرکت سون اسکای است. این شرکت متعلق به شهاب حسینی است.

شروع رابطه این زوج در برنامه هم رفیق بود و ساناز ارجمند نیز به عنوان عکاس در این نمایش فعالیت می کرد.

ساناز عزیز

اولین حضور شهاب حسینی و همسرش در محل عمومی

برای اولین بار در 21 شهریور سال 1401 به همراه همسر دومش ساناز ارجمند در اکران مردمی فیلم «شین» حضور یافت که خبرهای زیادی را به همراه داشت.

3

همسر اول شهاب حسینی که بود؟

پریچر قنبری در چهارم دی سال 1359 در رشته چهره پردازی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد. او همسر اول شهاب حسینی است که در دانشگاه با هم آشنا شدند و در سال 1374 ازدواج کردند. حاصل این ازدواج دو پسر به نام های محمدعلی و محمدامین است.

شهاب حسینی در یکی از مصاحبه های خود از سختی های بازیگری و دوری از خانواده گفت و گفت: فرزندانم خاطرات زیادی با من ندارند، همیشه از من محروم بوده اند، همسرم هیچ وقت رضایت خاطر را تجربه نکرده است من پدرم را از دست دادم در حالی که در سال‌های اخیر نتوانستم او را آنطور که باید ببینم. این تقصیر سینماست.

آیا شهاب حسینی دوباره ازدواج کرده است؟ همسر جدیدش کیه؟پسر شهاب حسینی یک دفعه مرد شد! / کی باورش می‌شه شهاب حسینی پسر به این بزرگی داشته باشه! + عکس

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/پسر-شهاب-حسینی-مرد-خودش-شد/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا