اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

باور نمیکنید پسر سام درخشانی اینقدر بزرگ شده باشه!/عکس

سام با انتشار یک عکس از پسرش برسام، تولد او را تبریک گفت و درخشش بخشید.

به گزارش شمانیوز: سام درخشانی با انتشار عکس پسرش برسام تولد پسرش را جشن گرفت سام درخشانی یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران است. سام درخشانی یکی از بهترین بازیگران ایرانی است. سام درخشانی متاهل و دارای دو فرزند به نام های برکه و برسام است. سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور با ویدئویی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده محبوب شدند.

باور نمیکنید پسر سام درخشانی اینقدر بزرگ شده باشه!/عکس

ازدواج سام درخشانی و عسل امیرپور

مادر سام درخشانی هنرمند محبوب کشورمان در مصاحبه ای از آرزوی ازدواج پسرش سام خبر داد و سرانجام این آرزو در مهرماه 94 محقق شد.

سام درخشانی 26 خرداد در سال 1394 رسما اعلام کرد که ازدواج کرده و عسل امیرپور همسر این بازیگر شد، سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور در یک مهمانی خانوادگی یکدیگر را شناختند و پس از مدتی رفت و آمد آن ها بیشتر با هم آشنا شدند و در نهایت با این بازیگر ازدواج کردند.همسر سام درخشانی، عسل امیرپور، لیسانس بازیگری دارد و در یک مراسم ساده زندگی را با سام درخشانی آغاز کرده و در اکثر مراسم های خاص حضور دارد. او به همراه همسرش در رویدادهای هنری شرکت می کند و این زوج زندگی عاشقانه ای با هم دارند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا