اخبار روز سینما

شباهت عجیب پسر سام درخشانی به رونالدو! / وایرال شدن عکس پسر سام درخشانی در فضای مجازی! + عکس

سام درخشانی یکی از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون ایران است که به دلیل همبازی شدن با پژمان جمشیدی توانست شهرت زیادی را به دست آورد. در ادامه عکسی از شباهت پسر او به رونالدو را مشاهده می‌کنید.

سام درخشانی بازیگر محبوب فضای مجازی است که اخیرا مطلبی در مورد پسرش منتشر کرده است که برخی او را شبیه کریستیانو رونالدو می دانند. شهرت و محبوبیت سام درخشانی بیشتر به خاطر زوج سریالی است که او در کنار پژمان جمشیدی بازی کرده است. سام درخشانی عاشق فوتبال است و از هواداران تیم فوتبال استقلال تهران است. سام درخشانی ویدئویی از رقص خودش در اینستاگرام منتشر کرد که در فضای مجازی جنجال زیادی به پا کرد. در زیر عکس فرزند سام درخشانی را مشاهده می‌کنید:

شباهت عجیب پسر سام درخشانی به رونالدو! / وایرال شدن عکس پسر سام درخشانی در فضای مجازی! + عکس

ازدواج سام درخشانی و عسل امیرپور

مادر سام درخشانی هنرمند محبوب کشورمان در مصاحبه ای از آرزوی ازدواج پسرش سام خبر داد و سرانجام این آرزو در مهرماه 94 محقق شد.

سام درخشانی ۲۶ خرداد سال 1394 رسما اعلام کرد که ازدواج کرده و عسل امیرپور همسر این بازیگر شد، سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور در یک مهمانی خانوادگی یکدیگر را شناختند و پس از مدتی رفت و آمد بیشتر با هم آشنا شدند و در نهایت با هم  ازدواج کردند. همسر سام درخشانی، عسل امیرپور، لیسانس بازیگری دارد و در یک مراسم ساده زندگی را با سام درخشانی آغاز کرده و در اکثر مراسم های خاص حضور دارد. او به همراه همسرش در رویدادهای هنری شرکت می کند و زندگی عاشقانه ای با هم دارند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا