اخبار روز

دست پسر بایدن بالاخره رو شد! / برخورد قانونی با پسر جو بایدن به دلیل دروغگویی!

پسر دوم جو باید که خودش وکیل است به دلیل دروغگویی و حمل سلاح در سال 2018 متهم شده است. این اتفاق در شرایطی اتفاق افتاد که تلاش ها برای استیضاح پدر او همچنان ادامه دار است.

هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، روز پنجشنبه به وقت محلی به طور رسمی به دروغ گفتن در مورد مصرف مواد مخدر و خرید یک اسلحه در سال 2018 متهم شد و اولین فرزند رئیس جمهور مستقر آمریکا شد که متهم شد و برخورد قانونی با او صورت خواهد گرفت.

به گزارش پی ام آپ به نقل از خبرنگار ایرنا، این ادعاها که همزمان با کمپین جو بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال آینده یعنی سال 2024 مطرح شد، می تواند هانتر بایدن 53 ساله را در سال آینده محاکمه کند.

هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور ایالات متحده، پس از ناکام ماندن تلاش ها برای مصالحه او بدون محاکمه، رسماً متهم شده است.

به گزارش رسانه های آمریکایی، تصمیم به تشکیل پرونده جنایی علیه کوچکترین پسر جنجالی بایدن، اقدامی بی سابقه برای وزارت دادگستری آمریکا و دادستان اصلی پرونده، دیوید وایس است که مریک گارلند، دادستان کل ماه گذشته او را به عنوان دادستان ویژه این پرونده منصوب کرد.

هانتر بایدن در حال حاضر به طور رسمی به سه اتهام دریافت مجوز حمل سلاح متهم شده است.

این اتهامات در حالی مطرح می شود که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا تلاش های خود را برای استفاده از پرونده هانتر بایدن به عنوان زمینه ای برای استیضاح پدرش افزایش داده اند.

روزنامه نیویورک تایمز می‌گوید: «این ادعاها وزارت دادگستری آمریکا را در موقعیت مهمی برای رسیدگی به پرونده‌های پسر رئیس‌جمهور و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد فعلی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ قرار می‌دهد.»

در حالی که پسر بایدن در هیئت مدیره بوریسما، یک شرکت انرژی اوکراینی خدمت می کرد، جو بایدن معاون باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا بود. در آن زمان او همچنین می خواست در چین سرمایه گذاری کند که میلیون ها دلار برای او به ارمغان آورد.

اتهام حمل سلاح در ارتباط با اعتیاد به مواد مخدر که حداکثر 10 سال حبس دارد، تنها به صورت پراکنده علیه افرادی مطرح می شود که برای اولین بار متهم می شوند. این به ویژه در مورد افرادی مانند هانتر بایدن که متهم به استفاده از سلاح در هیچ جنایت دیگری نشده است، صادق است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا