اخبار روز سینما

پس از مدت ها غیبت، ارسلان قاسمی در بدترین شرایط ممکن قرار داشت


ارسلان قاسمی او یک بازیگر جوان و با استعداد است. ارسلان قاسمی او فارغ التحصیل رشته تئاتر و مهندسی معماری است. ارسلان قاسمی بازیگری را از کودکی شروع کرد. ارسلان قاسمی او در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است. ارسلان قاسمی او با بازی در سریال های هوش سیاه و فاصله ها شناخته شد. او در زمینه موسیقی نیز فعال است. ارسلان قاسمی مجرد و ازدواج نکرده است.

بازیگران کودک زیادی در رادیو و سینمای ایران بازی کردند که در آثار هنری اثری از آنها دیده نمی شود. اما ارسلان از آن دسته بچه هایی بود که علاوه بر چهره، از استقامت بالایی برخوردار بود و در هر سنی می توانست در نمایش ها بازی کند. از معروف ترین کارهای او در دوران کودکی می توان به ایفای نقش در سریال های تاریخی مانند «یوسف پیامبر» در نقش فرزند بنیامین و در «چش باد» در نقش فرزند بیژن ایرانی اشاره کرد. در نوجوانی در چندین اثر بازی کرد که هوش سیاه و تا ثریا از پربیننده ترین آثار او بودند. ارسلان مدت هاست که تغییرات زیادی در چهره خود ایجاد کرده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا