اخبار روز سینما

پس از 24 سال حضور در عرصه سینما، تئاتر و شبکه خانگی اتفاق افتاد. هنگام قاضیانی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد

هنگامه قاضیانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

به گزارش پی ام آپ، قاضیانی در شب جمعه نوزدهم خرداد 1401 با انتشار پستی رسما از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. او متن خداحافظی خود را اینگونه آغاز کرد و نوشت: «برای اولین و آخرین بار از همه می خواهم که یک جمله زیبا برای خداحافظی به عنوان خاطره برایم بنویسند. برای همه شما که سال ها با عشق بی قید و شرط از نسل های مختلف در کنار من بودید.”

وی در ادامه متن خود نوشت: امشب غم را در این حس غریب به ضیافت باشکوه زندگی دعوت کنیم.

قاضیانی سپس با اشاره به اولین تجربه بازیگری خود در فیلم سایه روشن، در ادامه متن گفت: در سال ۱۳۷۸ با سینما، وسواس های من راه پیدا کرد. چرا احساس عجیبی می گویم، چون در همان اولین فیلمی که در محضر عزت الله خان زمزی لذت شاگردی را داشتم، در سکانسی از فیلم به من گفتند: دخترم یک حس وصف ناپذیر است. دوستت داشتم هنوز هم دوستت دارم و تا روزی که زمین را ترک کنم دوستت خواهم داشت.

وی در این مطلب از مهری شیرازی، گریمور سینما، تشکر کرد، زیرا با او بود که سینما را شروع کرد و خطاب به او نوشت: «بهت قول دادم تسلیم نشوم و به عزیزم وفادار بمانم. مردمی که در مسیر دشوار هنر و فرهنگ هستند. من تمام تلاشم را کردم. قلب شما را می بوسم.”

قاضیانی متن خود را با این ترانه به پایان رسانده است: «با قطاری که برایم بود باید می رفتم / گلوله آخر آخرین ژورنال بود / زود باید می رفتم / یکی در خاطرم زخمی بود».

هنگامه قاضیانی در طول فعالیت سینمایی خود در 30 فیلم بازی کرد و توانست دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از هر دو دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم های «بهینی سیمه» و «روزهای زندگی» به دست آورد. وی علاوه بر کارهای سینمایی، در چهار مجموعه تلویزیونی و یک مجموعه تلویزیونی نیز بازی کرد. سریال «آمستردام» با بازی او از سکوی «تاماساخونه» در حال پخش است و به زودی سریال «پدر گواردیولا» با حضور این بازیگر نیز از همین سکو پخش خواهد شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا