اخبار روز سینما

پریناز ایزدیار همه را شگفت زده کرد

عصبانیت پریناز ایزدیار از مردم

پریناز ایزدیار با انتشار مطلبی از افرادی که در عید ماهی قرمز خریده اند انتقاد کرد و مردم را مقصر مرگ میلیون ها ماهی دانست.

بازیگر «ابد و یک روز» و «شهرزاد» نوشت: در این 13 روز عید مرگ میلیون ها ماهی قرمز فقط تقصیر کسانی است که آنها را خریده اند.

چرا پریناز ایزدیار همیشه غمگین است؟

پریناز ایزدیار یکی از بازیگران پرکار این دوره از جشنواره فیلم فجر است. وی در پنجمین روز جشنواره با فیلم «مغز استخوان» روی اکران سینمای چند رسانه ای حاضر شد. وی در نشست خبری پس از فیلم نیز حضور داشت.

به گزارش پی ام آپ، یکی از ویژگی های بسیاری از نقش های ایزدیار، مالیخولیایی اوست. این سوالی بود که ایزدیار آن را فضای حاکم بر سینمای ایران معرفی کرد و در این باره گفت: وقتی فیلمنامه را می خوانی و داستانش را دوست داری، باید بر اساس آنچه در فیلمنامه نوشته شده است پیش بروی، اینجا بهتر است. بپرسید چرا این همه تنوع ژانر وجود دارد؟ نداریم یا چرا فیلمنامه های دیگری نوشته نمی شود یا چرا نقش های دیگری پیشنهاد نمی شود.»

البته درباره «مغز استخوان» اعتراف کرد که فیلمنامه و نقشش را خیلی دوست داشته و سعی کرده آن را به بهترین شکل بازی کند.

پریناز ایزدیار

واکنش پریناز ایزدیار به تغییر چهره اش

پریناز ایزدیار با ارائه توضیحاتی در خصوص دلایل تغییر چهره خود از اظهارنظرهای بی ربطی که برخی از کاربران زیر پست های مربوط به فیلم مو قرمز می کنند انتقاد کرد.

ایزدیار که این روزها به بهانه اکران فیلم سینمایی «سر قرمزی» به کارگردانی نیما جاویدی در چند سالن سینما حضور دارد، به اظهار نظر یکی از بینندگانش مبنی بر تغییر چهره اش پاسخ داد و از او به خاطر صحبت درباره موضوعات غیرمرتبط انتقاد کرد. این فیلم او

البته به نظر می رسد سبک و لحن کامنت ها او را ناراضی کرده است چرا که پس از مدتی نظرات این نشریه را بست.

5207823

جشن تولد پریناز ایزدیار در دل طبیعت

پریناز ایزدیار بازیگر معروف سینما تولد 37 سالگی خود را در فضایی دنج جشن گرفت.

وی با انتشار تصاویری از خود نوشت: یک سال دیگر گذشت. پوشش جالب این بازیگر در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

ایزدیار در سریال هایی چون «شهرزاد» و «زمان» و در فیلم هایی چون «ابدو یک روز»، «متری شیش و نیم» و «سرخ پوست» بازی کرده است.

IMG_20220830_151011

IMG_20220830_150855_002

IMG_20220830_150856_894

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا