اخبار روز سینما

گلایه پویز پرستویی از سیروس الوند بخاطر اکران نشدن فیلم «آنجا همان ساعت»!/جزئیات

پرویز پرستویی در اینستاگرام خود از سیروس الوند برای اکران نشدن فیلم «آنجا همان ساعت» بعد از 5 سال گلایه کرد.

پرویز پرستویی از بلاتکلیفی اکران فیلم «آنجا همان ساعت» به کارگردانی سیروس الوند گلایه کرد و در صفحه اینستاگرام خود خطاب به این کارگردان که با بی توجهی به اکران این فیلم آبروی او را برده است، نوشت.

به گزارش پی ام آپ، سیروس الوند در سال 1397 فیلم سینمایی «آنجا همان ساعت» را با بازی پرویز پرستویی، ماهور الوند، شهرام حقیقت دوست و… کارگردانی کرد اما با گذشت پنج سال از اکران این فیلم هنوز خبری از اکران آن نیست. پرویز پرستویی در پستی اینستاگرامی به این موضوع واکنش نشان داده است.

پرستویی خطاب به سیروس الوند نوشت:«جناب آقای سیروس الوند؛ چرا اینقدر خسته‌اید؟ کلینت ایستوود با اینکه ۲۰ سال از شما بزرگتراست، در ۹۳ سالگی هنوز فیلم می‌سازد. در سال ۱۳۹۷ شما کارگردان محترم به بنده پیشنهاد بازی در فیلم آخرتان «آنجا همان ساعت» را دادید و بنده هم به حرمت شمای پیشکسوت و بخصوص به اتکای فیلم خوبِ «یک بار برای همیشه» پذیرفتم که در خدمتتان باشم.»

پرستوی درباره نحوه تعامل با سرمایه گذاران و حامیان مالی برای حل مشکلات این فیلم گفت: جناب عالی علاوه بر کارگردانی، تهیه کننده آن فیلم حتی بدون سرمایه نیز بودند! به همین دلیل برای ساختن آسان فیلم شما از دوست نازنینم جناب آقای هادی قندی “تهیه کننده تلویزیون و برنامه خوشا شیراز و من و شما” خواستم که سرمایه گذار این فیلم باشد که پذیرفت. بزرگوارانه و بدون تردید من از دوست عزیز دیگرم جناب آقای مهندس چراغی مدیر عامل گروه صنعتی سرکان فیلتر خواستم اسپانسر این فیلم شوند و ایشان هم بدون دریافت پول بابت مشارکت سرمایه و اسپانسری این فیلم را انجام دادند!

وی ادامه داد: هنوز بخشی از دستمزدم را نگرفته ام که اصلاً مهم نیست! 5 سال از ساخت فیلم می گذرد، حتی پروانه نمایش هم گرفته است! من خودم با برخی از دوستان استریمم صحبت کردم. آخرین آنها جناب آقای مرتضی شایسته هستند اگرچه مشکلاتی برای اکران فیلم ها از جمله زمان اکران و کرونا و … وجود داشته است، اما شما به عنوان تهیه کننده و کارگردان هنوز فرصتی برای پیگیری نداشته اید. و به نظر می رسد او به اعتبار من نزد سرمایه گذاران و حامیان اهمیتی نمی دهد و وقت پیگیری اکران فیلم را ندارد.

پرستویی در پایان گلایه های خود نوشت:  «از شما هنرمند پیشکسوت عاجزانه تقاضا دارم اگر فرصت کردید و لابلای دعوت‌های مکرر و حضور پی درپی در مراسم‌های مختلف، وقتی هم برای اکران این فیلم از دست رفته مظلوم و برگشت سرمایه، سرمایه‌گذار و حقوق معنوی گروه خوب فیلم باشید. جسارتا باز تاکید می‌کنم،کلینت ایستوود  در ۹۳ سالگی هنوز پشت دوربین می‌رود و صد حیف که شما چقدر زود خسته شدید! البته می‌توانستم این مطلب را حضوری یا تلفنی با شما مطرح کنم ،که بارها از شما خواهش کردم و بارها شما طفره رفتید. آرزوی سلامتی برای شما.»

حال منتظریم تا واکنش سیروس الوند به صحبت های پرویز پرستویی را بخوانیم و ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا