اخبار روز سینما

پرونده ایفای نقش “گیارمو دل تورو” در سریال جذاب بری بسته شد!

گیلرمو دل تورو، فیلمساز کهنه کار که در فصل چهارم و آخر سریال «بری» به صورت کوتاه ظاهر شد، محصول شبکه HBO را تمجید کرد.

به گزارش ورایتی، سریال درام جنایی کمدی سیاه HBO که به تازگی فصل چهارم خود را به پایان رساند، با حضور گیرمو دل تورو، فیلمساز کهنه کار برنده اسکار، در یکی از قسمت های خود، بینندگان را شگفت زده کرد.

این فیلمساز دیروز در صفحه توییتر خود از خالق و کارگردان نمایش، بیل هدر تمجید کرد و نوشت: “بری” تجربه زیبایی بود: روشن، شلوغ، جسور، پر از نوآوری و انسانیت و آشفتگی و منادی بود. بیل هدر به عنوان کارگردان و نیروی راهنمای سریال بسیار رسا، شجاع و فرهیخته تلقی می‌شد.

بیل هدر نیز نقش شخصیت اصلی این سریال را بر عهده داشت و به عنوان نویسنده و تهیه کننده سریال نیز حضور داشت. سریال برنده جایزه امی درباره قاتلی است که به کلاس بازیگری نفوذ می کند تا هدفی را از بین ببرد، اما متوجه می شود که به بازیگری کشیده شده است. بنابراین او زندگی جنایی را رها می کند تا حرفه بازیگری را دنبال کند.

علاوه بر بیل هدر، بازیگرانی از جمله استیون راث، سارا گلدبرگ، گلن فلشلر، آنتونی کاریگان و هنری وینکلر نیز در «بری» ایفای نقش کردند.

این سریال از مارس 2018 از شبکه HBO پخش می شود، فصل دوم سریال بری در سال 2019 پخش شد و توانست رکورد بیش از دو میلیون بیننده را بشکند. فیلمبرداری فصل سوم به دلیل بیماری کرونا مدتی به تعویق افتاد.

گیلرمو دل تورو قرار است اقتباسی انیمیشنی از رمان فانتزی Kazuo e Shi-guro با عنوان “غول مدفون” بسازد. همچنین شایعاتی مبنی بر ساخت فیلم «فرانکنشتاین» با گروهی از بازیگران از جمله اسکار آیزاک، اندرو گارفیلد و میا گوث شنیده می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا