اخبار ورزشی

پرسپولیس یا استقلال؛ عزت‌اللهی به کدام تیم می‌رود؟/ جزئیات خبر

عزت اللهی که در روزهای اخیر پیشنهاداتی از تیم های پرسپولیس و استقلال داشت، با پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه سپاهان اصفهان مواجه است، باشگاهی که به لیست مشتریان این هافبک ملی پوش هم پیوسته است، بنابراین سه تیم مدعی قهرمانی به دنبال این هستند. عزت اللهی را جذب کند.

در حالی که فقط شش ماه تا انقضای قرارداد سعید عزت‌اللهی با باشگاه وایله در دانمارک باقی مانده است، این هافبک ملی‌پوش به یکی از اهداف اصلی تیم‌های فوتبال ایران در فصل نقل‌وانتقالات تبدیل شده است.

عزت‌اللهی در روزهای اخیر پیشنهادهایی از دو تیم پرسپولیس و استقلال دریافت کرده است. اما با دریافت پیشنهاد رسمی از باشگاه سپاهان اصفهان، این تیم نیز به لیست مشتریان هافبک تیم ملی اضافه شده است. حال هر سه تیم، یعنی پرسپولیس، استقلال و سپاهان، به دنبال جذب عزت‌اللهی هستند و به خدمات او دست خواهند یافت تا به جایگاه قهرمانی در لیگ برتر ایران نزدیک شوند.

هافبک تیم ملی اعلام کرده است که برای شروع مذاکرات با هر سه باشگاه، ابتدا باید وضعیت قرارداد خود با باشگاه وایله را مشخص کند. در صورت تصمیم به بازگشت به ایران، او آمادگی دارد برای مذاکره با تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان نشست پای میز کند. قبل از پایان فصل گذشته، باشگاه وایله دانمارک نیز پیشنهاد تمدید قرارداد به او داده بود و در حال حاضر وضعیت ادامه همکاری او با این باشگاه هنوز مشخص نیست. اما برای حضور در هر یک از تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان، او نیاز به رضایت‌نامه دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا