اخبار روز

پرداخت وام خوداشتغالی به سربازان ماهر پس از پایان خدمت! | جزئیات خبر

سردار محمدجواد زاده‌کمند، فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح، اعلام کرد که در سال جاری، پرداخت وام خوداشتغالی و کارآفرینی به سربازان ماهر پس از پایان خدمت، ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به خوشایندسازی سربازی و حمایت از اشتغال سربازان پس از پایان خدمت، بیان کرد که خدمت سربازی که به پایان رسیده، یکی از مهمترین هدف‌های این قرارگاه است. در این راستا، قرارگاه مهارت آموزی سربازان فعالیت‌های مختلفی را برای حمایت از سربازان پس از پایان خدمت در دستورکار خود قرار داده است و پرداخت وام خوداشتغالی، یکی از اقدامات این قرارگاه در این زمینه است.

وی در خصوص اینکه آیا برای آموزش سربازان در سال 1402 وام پرداخت می شود، گفت: قطعا برای سال 1402 این موضوع را خواهیم داشت و شرایط این کار را برآورده می کنیم تا انشاالله این وام به به سربازان واجد شرایط پرداخت می شود.»

فرمانده قرارگاه آموزشی سربازی ستاد کل نیروهای مسلح درباره آغاز روند اعطای وام به سربازان واجد شرایط گفت: امیدواریم و تلاش می کنیم از ابتدای نیمه دوم سال پرداخت وام به واجدین شرایط آغاز شود. . جزئیات و شرایط بعدی عملکرد همزمان با اجرای طرح از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

درباره وام سربازان ماهر، زاده‌کمند اعلام کرد که در سال جاری اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است و تلاش می شود از ظرفیت استان ها نیز بهره گرفته شود تا مبلغ بیشتری در اختیار داشته باشیم.

درباره پرداخت وام سربازان ماهر در سال گذشته نیز اطلاعاتی ارائه شد. در آن زمان، دولت ۲۰۰۰ میلیارد تومان و استان ها ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای وام به سربازان ماهر در نظر گرفته شد که در مجموع به ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر وام اعطا شد. رقم این وام‌ها بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بوده است. همچنین، اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای سال ۱۴۰۲ نیز در نظر گرفته شده است و روند ثبت درخواست و اعطای وام‌ها به زودی آغاز خواهد شد.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح نیز افرادی که در گذشته از این وام بهره‌مند شده بودند را اطلاع داد که امکان دریافت دوباره وام وجود نخواهد داشت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا