اخبار روز

فرزندان مستمری بگیرانی که در 4 سال گذشته ازدواج کرده اند، وام ازدواج دریافت می کنند!

به گزارش پی ام آپ، در حالی که هشتمین دوره ثبت نام اینترنتی وام ازدواج 1402 فرزند مستمری بگیران و مستمری بگیران و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری از اوایل تیرماه آغاز شده است، به تازگی صندوق امکان ثبت نام وام ازدواج برای فرزندان بازنشستگان کشوری را اعلام کرده است. تاریخ ازدواج 1فروردین 1398 می باشد. از این طریق نیز ارائه شده است.

به گزارش ایسنا، در حالی که پیش از این مسعود خدایی، رئیس اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفته بود که تاریخ ازدواج فرزندان مستمری بگیران از 21مرداد 1400 به بعد تعیین شده و تنها افرادی که اگر تاریخ ازدواجشان در این بازه زمانی باشد، می‌خواهند درخواست خود را ثبت کنند و این تسهیلات را دریافت کنند. در پاسخ به تماس مستمری بگیران تحت پوشش و با نظر مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری، امکان ثبت درخواست تسهیلات اعتباری زوجیت برای آن دسته از فرزندان مستمری بگیران کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین ۱۳۹۸ به این سو باشد، فراهم شده است.

لذا سامانه ثبت نام اینترنتی دریافت وام 35 میلیون تومانی ازدواج فرزندان مستمری بگیران به آدرس https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-marriage-loan در تمام سال بدون هیچ محدودیت و ظرفیتی، فعال است.

مدت زمان ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و شاغلین صندوق بازنشستگی کشوری 35 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه و کارمزد سالانه 4 درصد و فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات درج می شود. سیستم سفارش و از این حساب نفقه/وظیفه دریافت می کند.

به دلیل فعال بودن سایت ثبت نام اینترنتی، متقاضیان می توانند بدون نگرانی و در اسرع وقت به صورت مستمر درخواست خود را ثبت کنند و در صورت احراز شرایط تعیین شده از مزایای آن بهره مند شوند.

بازنشستگان می توانند در زمان ثبت نام علاوه بر مطالعه دقیق شرایط مندرج در سامانه مذکور، در صورت بروز مشکل در ساعات اداری با شماره تلفن 2500-021 با مرکز خدمات صندوق تماس بگیرند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا