اخبار روز

شرایط ویژه بانک گردشکری برای وام 500 میلیون ریالی خرید اقساطی کالا با کارمزد صفر! + جزئیات

یکی از امکاناتی که به تازگی بانک گردشگری فراهم کرده است خرید اقساطی از فروشگاه های زنجیره ای رفاه است. ابن بانک تا سقف 500 میلیون ریال با سود صفر درصد امکان خرید را فراهم کرده است. در ادامه بیشتر با جزئیات این طرح شما را آشنا خواهیم کرد.

به گزارش پی ام آپ، قرارداد همکاری بین مدیران اجرایی بانک گردشگری و فروشگاه های زنجیره ای رفاه برای خرید اقساطی کالا بدون سود از طریق زد کارت منعقد شد.

این قرارداد به امضای محمدرضا فهمی مدیرعامل و حسین رحمتی معاون بانک گردشگری و محمدرضا نمازی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، این قرارداد در راستای معرفی «Z کارت» بانک گردشگری و با هدف اعطای تسهیلات تا سقف 500 میلیون ریال با سود صفر درصد برای خرید کالا از شعب فروشگاه های زنجیره ای رفاه منعقد شد.

در قالب طرح Z کارت بانک گردشگری، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی می توانند با افتتاح حساب در بانک گردشگری و خرید اعتبار تا سقف 500 میلیون ریال به صورت اقساطی در فروشگاه های رفاه اقدام کنند.

Z Card یکی از طرح های بانک گردشگری است که از 10 تا 50 میلیون تومان تسهیلات به کارکنان شرکت ها و سازمان ها اعطا می شود.

با امضای این قرارداد فروشگاه های زنجیره ای رفاه با 2500 تامین کننده فعال در شعب خود در سراسر کشور پذیرای دارندگان Z کارت بانک گردشگری خواهد بود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا