اخبار روز

پرداخت سود سهام به مردم در پایان تیرماه

ارزش سهام 490 هزار تومانی با احتساب کلیه افزایش سرمایه شرکت های پذیرفته شده در این سهام به 10 میلیون و 283 هزار و 195 تومان رسید.

تعداد سهام 532000 تومانی شما در جدول زیر آمده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام گفت: سهامداران مراقب باشند اخبار مربوط به سهام را فقط از منابع رسمی دنبال کنند.

حاجی وند گفت: سهامداران عدالت برای دریافت سود سهام عدالت نیازی به ثبت نام جدید ندارند و افرادی که سال گذشته سود سهام عدالت را دریافت کرده اند نیز می توانند امسال آن را دریافت کنند.

وی در ادامه توضیح داد: ممکن است برخی از افراد شماره شبای بانکی مسدود شده داشته باشند. آنها می توانند شماره شبای جدید خود را از طریق سامانه سجام وارد کرده و بر اساس اعلام رسمی رسانه های معتبر و رسمی منتظر برنده شدن در سال جاری باشند.

حاجی وند در خصوص ثبت نام برای دریافت سهام نیز گفت: در حال حاضر ثبت نام سهام انجام نمی شود، اینکه برخی سایت ها آگهی ثبت نامی را نشان می دهند کلا تقلبی است و نباید هزینه و مدارکی برای ثبت ارائه کرد.

سود سهام چه زمانی پرداخت می شود؟

وی همچنین در خصوص زمان و میزان احتمالی سود سهام جدید اظهار داشت: به روش سنتی مجامع شرکتی، این سود ثبت و دریافت می‌شود و پس از ابلاغ به حساب افراد واریز می‌شود. جلسه برگزار خواهد شد. نمی توان تخمین دقیقی از میزان و زمان سود سهام داد و مردم باید منتظر بمانند. در نهایت سهامداران دقت داشته باشند اخبار مربوط به سهام عدالت را فقط از منابع رسمی پیگیری کنند.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام گفت: در حال حاضر ثبت نام سهام انجام نمی شود. سهامداران باید اخبار سهام عدالت را فقط از منابع رسمی دنبال کنند.

زمان دقیق پرداخت سود سهام مشخص شد. سود سهام در سال آینده چقدر خواهد بود؟ افزایش سود سهام در سال آینده آیا سود سهام در تاریخ مشخص شده پرداخت می شود؟ ذینفعان سود سهام چه کسانی هستند؟

حاجیوند مشاور رئیس امور سهام سازمان بورس گفت: سهامداران سهام برای دریافت سود سهام نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و افرادی که در سال گذشته سود سهام خود را دریافت کرده اند نیز می توانند آن را دریافت کنند.

وی در ادامه توضیح داد: ممکن است برخی از افراد شماره شبای بانکی مسدود شده داشته باشند. آنها می توانند شماره شبای جدید خود را از طریق سامانه سجام وارد کرده و بر اساس اعلام رسمی رسانه های معتبر و رسمی منتظر برنده شدن در سال جاری باشند.

حاجیوند در خصوص ثبت سهام نیز گفت: در حال حاضر ثبت نام سهام صورت نمی گیرد، اینکه برخی سایت ها آگهی ثبتی را نمایش می دهند کلا کلاهبرداری است و نباید هزینه و مدارکی برای ثبت ارائه کرد.

وی همچنین در مورد زمان و میزان احتمالی سود سهام جدید اظهار داشت: به روش سنتی مجامع شرکت، این سود احراز و پس از اطلاع رسانی برای ایجاد حساب افراد به صورت سپرده، مشخص و دریافت و به شرکت پرداخت می شود. تا زمان برگزاری جلسات امکان پذیر نیست. او برآورد دقیقی از اندازه و زمان سود سهام ارائه کرد و باید مردم را در جریان قرار دهد. در نهایت سهامداران دقت داشته باشند اخبار مربوط به سهام عدالت را فقط از منابع رسمی پیگیری کنند.

شرایط دریافت وام سهام عدالت

همه سهامداران می توانند این وام را دریافت کنند. چه کسانی که راه مستقیم را برای فروش سهام خود انتخاب کردند و چه آنهایی که راه غیرمستقیم را انتخاب کردند.

– اولین شرط دریافت این وام داشتن حساب نزد بانک ملی است. پس از آن متقاضیان می توانند از طریق درخواست های بانکی برای دریافت وام اقدام کنند.

– ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت از دیگر الزامات مهم است.

-علاوه بر این، تنها افرادی می توانند وام سهام عدالت بانک ملی را دریافت کنند که هیچ سهمی از سبد سهام خود را نفروخته باشند. اگر ذینفعان حتی بخشی از پرتفوی خود را فروخته باشند، نمی توانند وام دریافت کنند.

احسان خاندوزی در مراسم رونمایی از گواهی سپرده نفت و میعانات گازی فاز دوم سود سهام عدالت، گفت: سازمان بورس پیگیر پرداخت سه شرکت باقی مانده است. انشالله تا آخرش تیر مرحله دوم پرداخت سود سهام است.

مجید عشقی رئیس سازمان بورس در این خصوص گفت: طی یکی دو روز آینده سه شرکت پالایش نفت بندرعباس، مجتمع فولاد مبارکه و صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سود خود را واریز می کنند و سپس سود خود را واریز می کنند. دوم.» در این مرحله سود سهام به سهامداران پرداخت می شود.

به برخی افراد در دولت نهم سهام تعلق گرفت. این ثبت نام فقط برای افراد تحت پوشش کمیته بود. این در حالی است که هنوز افرادی هستند که حق سهام دارند اما هنوز سهام دریافت نکرده اند. در خرداد و تیر 1401 آگهی ثبت نام بازماندگان سهام منتشر شد. فرض بر این بود که در سال جدید بازماندگان سهام سهام نیز می توانند ثبت نام کنند. با این حال، اخبار برای بازماندگان سهام همچنان منتشر می شود.

سید احسان خاندوزی با حضور در مجلس با اشاره به اجرای 100 درصدی واگذاری اوراق مالی مندرج در بودجه 1401، گفت: رفع کسری بودجه دولت یکی از مسیرهای از پیش تعیین شده است. اوراق قرضه در سال های اخیر (قرض گرفتن از مردم) باید کسری بودجه را رفع کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا