اخبار ارز دیجیتال

پرداخت ارز دیجیتال رایگان در ازای اسکن چشم؛ پروژه جنجالی خالق ChatGPT!

پرداخت ارز دیجیتال برای اسکن چشم ایده دیگر مدیر عامل OpenAI به عنوان خالق چت ربات هوش مصنوعی ChatGPT این است که اهدافی پشت آن وجود دارد.

سام آلتمن، مدیر عامل شرکت هوش مصنوعی OpenAI. استارتاپ جدیدی به نام Worldcoin ایجاد کرده و اعلام کرده است که مایل است پرداخت ارز دیجیتال برای اسکن چشم در واقع آلتمن می خواهد از این طریق 100 میلیون دلار برای گسترش استارتاپ خود جمع آوری کند و البته شرکت هایی مانند بلاک چین و کوین بیس نیز در این راه به او کمک خواهند کرد.

 

پرداخت ارز دیجیتال برای اسکن چشم برای گسترش استارتاپ Worldcoin

صفحه اصلی Crypto Worldcoin (Worldcoin) این شرکت که توسط سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI تأسیس شده است، به دنبال جذب 100 میلیون دلار است. Worldcoin یک توکن مبتنی بر اتریوم است که یک پروژه نوآورانه است که به توسعه بازار ارزهای دیجیتال کمک می کند.

این پروژه که با حمایت مالی شرکت هایی مانند کوین بیس، بلاک چین و چند شرکت دیگر کار خود را آغاز کرد، در ابتدا دست به ابتکار جالبی زد و در فاز آزمایشی پروژه خود حدود 30 اسکنر چشم (عنبیه) را در چهار قاره توزیع کرد. دستگاه های اسکن چشم به نام Orb چشم داوطلبان مختلف را در سراسر جهان و در این چهار قاره اسکن می کند و داوطلبان پس از شرکت در پروژه ارزهای رمزنگاری شده رایگان دریافت می کنند.

WorldCoin در واقع قصد دارد با این رویکرد پذیرش ارزهای دیجیتال را در سراسر جهان تسریع بخشد. بیش از صدها هزار نفر برای عکاسی از عنبیه خود در این پروژه شرکت کرده اند. پس از اسکن چشم، به داوطلبان کدی داده می شود تا بتوانند ارزهای رمزنگاری شده را برای این کار دریافت کنند.

پرداخت ارز دیجیتال برای اسکن چشم برای گسترش استارتاپ Worldcoin

به گفته منابع آگاه، اکنون این استارت آپ قصد دارد از شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر، سرمایه جذب کند. در دور قبلی جذب سرمایه برای این استارت آپ، شرکت های معروفی از جمله موسس FTX Exchange و موسس لینکدین حضور داشتند. علاوه بر این، شرکت‌های دیگری مانند Coinbase، Digital Currency Group و Maltcoin در دور قبلی جمع‌آوری سرمایه در ماه اکتبر حضور داشتند. اکنون صحبت از سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری است که رقم قابل توجهی است.

بلومبرگ هفته گذشته در گزارشی اشاره کرد که به دلیل وضع برخی قوانین، این استارت آپ فعالیت خود را در 7 کشور متوقف کرده است. برای شرکت در این طرح به افراد داوطلب نیاز است. گوشی های هوشمند دارند تا بتوانند در آن شرکت کنند. علاوه بر این، کاربرانی که تلفن همراه تاشو دارند هنوز نمی توانند وارد این پروژه شوند.

 

نظر شما در مورد پرداخت ارز دیجیتال توسط مدیر عامل OpenAI برای اسکن چشم چیست؟ نظر خود را با پی ام آپ در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا