اخبار روز سینما

پدر موسیقی راک ایران از دنیای موسیقی خداحافظی کرد!/ پست اینستاگرامی کوروش یغمایی

پدر موسیقی راک ایران “کوروش یغمایی” اعلام کرد که از دنیای موسیقی خداحافظی می‌کند.

کوروش یغمایی، پدر موسیقی راک در ایران، اعلام کرده است که پس از انتشار دو آلبوم جدید با نام‌های «یاغی» و «پلاک ۴۴» توسط کمپانی آمریکایی، از دنیای موسیقی خداحافظی می‌کند. او به عنوان یکی از موسیقی‌دانان برجسته ایران شناخته می‌شود و به دلیل نوآوری‌هایش در سبک موسیقی راک، محبوبیت فراوانی در بین طرفداران دارد.

کوروش یغمایی، با انتشار اثری از خود با نام «راه گم کرده»، در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده است که با پخش دو آلبوم جدید خود با نام‌های «یاغی» و «پلاک ۴۴»، که به زودی توسط کمپانی Now Again Records از آمریکا منتشر خواهند شد، از کار در زمینه موسیقی کناره‌گیری می‌کند. او در این پیام اظهار داشته است که این تصمیم به منظور گذر از راه سخت و دشواری است که برای سربلندی فرهنگ و هویت پرشکوه و ورجاوند ایران عزیزمان باید طی کنیم. هرچند که رابطه‌ی او با موسیقی از کودکی آغاز شده و کارهای ناتمامی نیز دارد، اما او در صورت تمام شدن آن‌ها، با مخاطبین خود به اشتراک خواهد گذاشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا