اخبار روز سینما

بازگشت جنجالی سحر قریشی به تلویزیون!/جزئیات

به گزارش ریمینو به نقل از آفتاب نیوز، مجموعه تلویزیونی «دلنوازان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده جایگزین سریال «پدرسالار» در حال پخش می شود.

«دلنوازان» از سه‌شنبه، ۱۰ آبان ماه هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن ساعت ۵ صبح و ۱۳ ظهر روز بعد خواهد بود.

این سریال به تهیه‌کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی اولین بار سال ۸۸ از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.

فریبا کوثری، پرویز فلاحی پور، شاهرخ استخری، زنده یاد زهره فکورصبور، حدیث میرامینی، سحر قریشی، عبدالرضا اکبری، سیاوش خیرابی، سمانه پاکدل، شهین تسلیمی و … بازیگران «دلنوازان» هستند.

داستان «دلنوازان» از این قرار است: رعنا که از همسر سابقش اتابک سپهری دو فرزند به نام های بهزاد و ستایش دارد، 24 سال پیش دخترش ستایش را پس از ترک اتابک و ازدواج با جهان ملک پور ربوده است. با وجود گذشت سالها، او همچنان از جدایی از دخترش غمگین است. رعنا بارها سعی کرد ستایش پیدا کند اما…

همچنین سریال طنز «هفت سنگ» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا بذرافشان از هفته آینده روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

“هفت سنگ” از دوشنبه 9 آبان هر شب ساعت 18:00 و تکرار آن ساعت 02:00 بامداد و ساعت 10:00 روز بعد پخش می شود.

سریال هفت سنگ به تهیه کنندگی مجید مولایی اولین بار در ماه رمضان 1398 از شبکه سه سیما پخش شد.

این سریال شامل داستان سه زوج است که با هم رابطه خانوادگی دارند و در هر قسمت ماجراها و داستان های متفاوتی با موضوعی مشترک ارائه می شود و این سه داستان در نهایت به نتیجه می رسند.

زنده یادان پرویز پورحسینی و عزت الله مهرآوران، بهنام تشکر، الهام پاوه نژاد، مهدی سلطانی، امیر کاظمی، شبنم مقدمی، ارسلان قاسمی، فرناز رهنما، مهتاج نجومی و … از بازیگرانی هستند که در «هفت سنگ» بازی کردند.

بازی کردند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا