اخبار روز

زمان اکران تفریق مانی حقیقی در نمایش خانگی مشخص شد!/جزئیات

در پی اکران اختصاصی «شب طلایی» ساخته یوسف حاتمی کیا، اکران اینترنتی فیلم سینمایی «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی از چهارشنبه در شبکه نمایش خانگی آغاز می شود.

انتشار آنلاین «تفریق» جدیدترین اثر مانی حقیقی از چهارشنبه 8 شهریور از ساعت 20:00 به صورت مشترک در شبکه فیلمو و نماوا آغاز می شود و امکان تماشای قانونی این اثر را به مخاطبان می دهد.

«تفریق» به تهیه کنندگی مجید مطلبی قرار بود در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید که به دلیل عدم رعایت مراحل فنی نتوانست در جشنواره حضور پیدا کند و چندی پیش نسخه ای از آن به صورت غیرقانونی در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

در «تفریق» مانی حقیقی نماینده ایران در جشنواره تورنتو، خود را وقف موضوعی متعالی با حوزه‌های روان‌شناختی و فلسفی کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «فرزانه وقتی در اتوبوس شهری مردی را می بیند که شباهت زیادی به شوهرش جلال دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می کند.» تا با زنی آشنا شود. فرزانه متقاعد شده است که جلال در یک رابطه عاشقانه گرفتار شده است، او شروع به از هم پاشیدگی می کند و به کشمکش ادامه می دهد و رابطه او با جلال قبل از اینکه متوجه حادثه اتوبوس شود از بین می رود و…

ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، اسماعیل پوررضا و فرهام عزیزی از جمله بازیگران این فیلم چالش برانگیز هستند.

علاوه بر «تفریق»، فیلم «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی کیا نیز از امروز (۷ شهریور) به صورت انحصاری در سایت فیلمو قرار دارد.

شب طلایی به تهیه کنندگی ابراهیم حاتمی کیا داستان خانواده ای است که برای جشن تولد مادربزرگ خود دور هم جمع شده اند و با آمدن داماد خانواده همه چیز به هم می ریزد. این اتفاق باعث ایجاد تنش شدید بین اعضای خانواده می شود. همه حاضران انگیزه هایی برای گرفتن شمش های طلا دارند و بحران هر چه می گذرد پیچیده تر می شود.

بازیگرانی چون حسن معجونی، یکتا ناصر، مریم سعادت، مسعود کرامتی، بهناز جعفری، سوگل خلیق، سینا رازانی، علی باقری، بابک بهشاد، ناصر هاشمی، بهادر مالکی، زهرا بهروزمنش و… در این فیلم حضور دارند.

فیلم سینمایی «شب طلایی» برای اولین بار در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و به تازگی روی پلتفرم فیلمو اکران و به نمایش عموم درآمد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا