اخبار روز سینما

پایانی جایگزین برای سری محبوب بازی Squid

اخبار پایانی جایگزین برای سری محبوب بازی Squid اخیرا پس از انتشار در فضای مجازی و مجلات خارجی با جنجال های زیادی روبرو شده است.

بازی ساز Squid به طور جدی در حال بررسی استفاده از یک پایان جایگزین است. اگر هوانگ دونگ هیوک، سازنده، تصمیم می گرفت که فصل را با یک پایان جایگزین و جالب ببندد، بازی Squid می توانست با خوشی به پایان برسد.

فصل اول بازی Squid تقریباً پایان خوشی داشت، اما سازنده آن هوانگ دونگ هیوک گفت که پیامی که آنها می‌خواستند از طریق درام منتقل کنند، عدالت را در مورد آن رعایت نکرد.

پایانی جایگزین برای سری محبوب بازی Squid

زمانی که این سریال از نتفلیکس پخش شد، بینندگان از 9 قسمت بازی Squid Game لذت بردند و به راحتی می‌توانستند با بازی‌های عالی، تولید، طرح و اپیزودهای سریال همراهی کنند. در دقایق پایانی درام، طرفداران از قهرمان شکسته گی هون حمایت کردند، به این امید که پیشرفت او کامل شود و او در نهایت به خانواده اش بپیوندد. ظاهراً این خلاصه در مورد پایان جایگزینی بود که سازنده سریال هوانگ دونگ هیوک برای درام در نظر داشت. در مصاحبه ای با اینترتینمنت ویکلی، او در عوض از تصمیم خود برای پایان دادن به هیجان هیجان انگیز بازی Squid دفاع کرد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار فصل دوم سریال Squid Game; همه چیزهایی که باید بدانیم و ندانیم

پایان متفاوت برای بازی Squid

تغییر پایان سریال Squid Game

پایانی جایگزین برای سری محبوب بازی Squid
پایان جایگزین برای سری بازی Squid

هوانگ اعتراف کرد:

ما در واقع بین دو سناریو مختلف برای انجام کار مبارزه کردیم. پایان متناوب دیگری وجود داشت که گی هون سوار هواپیما شد و رفت. و البته یکی بود که برگشت و به سمت دوربین رفت. مدام از خود می پرسیدیم: آیا این واقعاً درست است؟ آیا تصمیم گی هون برای دیدن خانواده اش در جستجوی خوشبختی خودش است؟ آیا این راه درستی است که ما واقعاً سؤال یا پیامی را که می‌خواهیم از طریق آرایه منتقل کنیم، قالب بندی کنیم؟

پایان متفاوت برای بازی Squid

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پایانی جایگزین برای سری محبوب بازی Squid چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مشاهیر و اخبار هنرمندان ترکیه دیدن. فراموش نکنید که دیدگاه خود را در مورد این خبر به عنوان یک نظر اعلام کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا