اخبار روز

پایان عملیات امدادرسانی به سیل زدگان خوی و چایپاره آذربایجان غربی

به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان غربیحمید محبوبی رئیس هلال احمر استان در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان اخیر گفت: بر اثر بارش سیل آسا در شامگاه جمعه 13 مرداد/ در شمال استان آذربایجان غربی در شهرستان های چایپاره و خوی آبگرفتگی منازل و برخی معابر و مقاطع به هلال احمر گزارش شد و بلافاصله تیم های اورژانس برای امدادرسانی به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی افزود: پس از وقوع سیل در شهرستان چایپاره، 9 تیم واکنش این شهرستان 15 منزل مسکونی را در سه روستای بسطام، بابل آباد، تاج خاتون و همچنین در محدوده شهرستان قره ضیاءالدین تخلیه کردند. روستاهای بسطام، بابل آباد و تاج خاتون شهرستان چایپاره پس از ارزیابی منازل مسکونی، اقلام خوراکی و مسکن به چهار خانوار آسیب دیده با ظرفیت 16 نفر تحویل داده شد.

محبوبی ادامه داد: در سه روستای الند، گوهران، بلماج و در سطح شهرستان در شهرستان خوی، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان خوی به همراه پایگاه امداد و نجات شهرستان چالدران به ارائه خدمات امدادی و انسانی در قالب 6 تیم پاسخ، آنها آب 4 ساختمان آپارتمان را تخلیه کردند.

رئیس هلال احمر آذربایجان غربی افزود: این عملیات دو روزه در شهرستان های چایپاره و خوی با حضور 15 تیم کارگروه با 56 نفر انجام شد.

محبوبی گفت: در این حادثه جاری شدن سیل و سیل 192 نفر را در شهرستان های فوق متاثر کرد که از این تعداد 112 نفر توسط عوامل هلال احمر نجات یافتند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا