اخبار روز سینما

شوک بزرگ به هواداران جو جوناس و سوفی ترنر! / جدایی زوج مشهور همه را نا امید کرد!

جو جوناس و سوفی ترنر که رابطه شان از سال 2016 آغاز شده و دارای دو فرزند هستند به تازگی و با انتشار خبر طلاقشان همه هوادارانشان را شوکه و در بهت فروبرده اند. در ادامه جزئیات این طلاق جنجالی را خواهید خواند.

به گزارش پی ام آپ به نقل از سرخ نیوز، رسانه های مختلف از جمله TMZ، جو جوناس خواننده معروف و سوفی ترنر بازیگر سریال بازی تاج و تخت پس از چهار سال زندگی مشترک در آستانه طلاق قرار دارند.

این خبر غیرمنتظره موجی از شوک و ناامیدی را در بین طرفداران آنها ایجاد کرده است، زیرا این زوج مشهور ترکیب فوق العاده ای به نظر می رسیدند.

همه چیز با دایرکت مسیج شروع شد

رابطه این زوج در سال 2016 آغاز شد، زمانی که آنها برای اولین بار از طریق پیام های اینستاگرام با یکدیگر ارتباط برقرار کردند.

ترنر که بیشتر به خاطر بازی در نقش سانسا استارک در بازی تاج و تخت شناخته می شود، گفت که دوستان مشترک آنها مدت ها بود که سعی داشتند آنها را به هم معرفی کنند.

با این حال، سرنوشت برنامه خاص خود را داشت و ناگهان یک روز، جوناس پیامی به ترنر در اینستاگرام فرستاد.

قرار بود ملاقات اولیه آنها در سفر جوناس به انگلیس یک ملاقات اتفاقی باشد. ترنر که حس شوخ طبعی خاص خود را دارد از ترس اینکه فردی که ادعا می کند جوناس است در واقع یک کلاهبردار اینترنتی باشد، “دوستان راگبی باز” خود را سر قرار برد.. در کمال تعجب، جوناس با یکی از دوستانش سر قرار آمد و آنها به سرعت از هم خوششان آمئ.

در سال 2017، این نوازنده از او خواستگاری کرد و آنها خوشحالی خود را از طریق پست های اینستاگرامی که حلقه نامزدی ترنر را نشان می داد، با دنیا به اشتراک گذاشتند.

آنها نامزدی خود را با دوستان و خانواده مشهور خود، از جمله برادر جوناس، نیک جوناس، جشن گرفتند.

این زوج تصمیم گرفتند عشق خود را در دو مراسم بزرگ جشن بگیرند.

آنها ابتدا یک مراسم غافلگیرکننده در لاس وگاس برگزار کردند و سپس یک جشن باشکوه در حومه زیبای فرانسه برگزار کردند. در سال 2020، خانواده آنها با استقبال از اولین فرزندشان، دختری به نام ویلا، بزرگ تر شد. تنها دو سال بعد سوفی، دختر دوم خود را به دنیا آورد که نام او هنوز برای رسانه ها فاش نشده است.

پایان زندگی جو جوناس و سوفی ترنر; این زوج هالیوودی در آستانه طلاق هستند

طرفداران شروع به حدس زدن در مورد رابطه این دو کردند

وقتی عکس های خواننده 34 ساله بدون حلقه ازدواجش در فضای مجازی منتشر شد، طرفداران حدس می زدند که در ازدواج این زوج مشکلاتی وجود دارد.

منابع نزدیک به این زوج گفته اند که آنها حداقل شش ماه است که با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می کنند.

وقتی TMZ گزارش داد که جو در حال مشاوره با وکلای طلاق در لس آنجلس است و می‌خواهد برای پایان دادن به ازدواج خود با سوفی مدارک طلاق را ارسال کند، اوضاع حتی جدی‌تر شد.

این خبر تکان دهنده طرفداران را به این فکر انداخته است که چه اتفاقی برای این رابطه به ظاهر ایده آل افتاده است.

جو و سوفی با وجود مشکلاتی که در زندگی شان وجود دارد، مشغول کار خود هستند. جو به همراه برادرانش در تور بوده است و در زمستان برنامه اجرا خواهد کرد. سوفی همچنین در پروژه های مختلفی شرکت داشته و از دو دخترش مراقبت می کند.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا