اخبار روز

پای جواد خیابانی به شب های مافیا باز شد! / منتظر سوتی های خفن خیابانی باشید!

شب های مافیا، زودیاک یکی از رئالیتی شوها و گیم شوهای ایرانی است که به تازگی توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این سریال به کارگردانی سینا دوراندیشان و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان تولید شده و از پلتفرم فیلیمو قابل مشاهده است.
«شب های مافیا، زودیاک» با حضور محمد بحرانی به عنوان کارگردان، در سری جدید با شخصیت هایی چون فرزاد فرزین، سیاوش خیرابی، ملیکا شریفی نیا، سام درخشانی، بهرنگ علوی، دیبا زاهدی، امیرعباس گلاب، علی لهراسبی، مهران غفوریان، حدیث فولاوند و جواد خیابانی مصاحبه کرده است.

در ویدیوی جدید «شب های مافیا» جواد خیابانی نیز در این برنامه دیده می شود.

به گزارش پی ام آپ، برنامه «شب‌های مافیایی» به میزبانی محمد بحرانی از سه هفته پیش روی آنتن شبکه نمایش خانگی می‌رود و به دنبال معرفی بازیکنان متفاوتی نسبت به سری قبل به رقابت‌های مافیایی است.

این نمایش به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضائیان برای پخش از پلتفرم فیلمو به موازات برنامه های مافیایی سعید ابوطالب سعی در جذب مخاطب دارد.

سعید ابوطالب که ساخت اولین نمایش شب های مافیا را در شبکه داخلی بر عهده داشت، پس از مدتی به طور موقت از پلتفرم فیلمو جدا شد و در قالب نمایشی مانند «پدرخوانده» به این همکاری با پلتفرم فیلم نت ادامه داد. اگرچه بعداً دیدیم که او یک مسابقه استدلال قیاسی در فیلمو به نام ارتش سری ایجاد کرد، اما آن برنامه نتوانست موفقیت برنامه هایی مانند شب های مافیا و پدرخوانده را تکرار کند.

از این رو ابوطالب بار دیگر به ساخت فصل دوم «پدرخوانده» روی آورد و همزمان «ضد» از او در گالری مخاطبان پخش خواهد شد.

اما «شب های مافیا، زودیاک» با حضور محمد بحرانی به عنوان مجری، در سری جدید افرادی چون فرزاد فرزین، سیاوش خیرابی، ملیکا شریفی نیا، سام درخشانی، بهرنگ علوی، دیبا زاهدی، امیرعباس گلاب، علی لهراسبی، مهران غفوریان ، حدیث فولاوند و جواد خیابانی را مقابل دورین گذاشته است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا