اخبار روز سینما

ویکتوریا بکهام و ماجرای اولین خیانت همسرش به او !/جزئیات

در یک مستند، ویکتوریا بکهام سکوت خود را در مورد خیانت دیوید در سال 2003 می شکند و اعتراف می کند که عمیقاً از او آزرده خاطر شده است.

به گزارش وقت صبح؛ ویکتوریا بکهام برای اولین بار از دردی که بعد از خیانت همسرش دیوید بکهام احساس کرد صحبت کرد. اسطوره فوتبال انگلیس همچنین فاش کرد که ازدواجش پس از متهم شدن به خیانت در هنگام بازی در اسپانیا در سال 2003 آسیب دید.

در مستند جدید نتفلیکس، ویکتوریا می‌گوید که سخت‌ترین دوران زندگی‌اش بود و غمگین‌تر از همیشه بود. زمانی که دیوید در سال 2003 برای رئال مادرید بازی می کرد، بکهام همیشه اتهامات خیانت خود را رد کرده اند. اما آنها اکنون آشکارا در مورد مبارزه برای حفظ رابطه خود صحبت کرده اند.

ویکتوریا 49 ساله در این مستند گفت:

این سخت ترین دوره بود زیرا به نظر می رسید که دنیا علیه ما است. کاملاً صادقانه بگویم، ما علیه هم بودیم. قبل از مادرید گاهی اوقات احساس می کردیم که با هم مخالفیم، با هم بودیم، به هم متصل بودیم، همدیگر را داشتیم. اما وقتی در اسپانیا بودیم، واقعاً احساس نمی کردیم که همدیگر را داریم. و این غم انگیز است.

من حتی نمی توانم شروع کنم به شما بگویم چقدر سخت بود و چقدر روی من تأثیر گذاشت. این یک کابوس بود. این یک سیرک واقعی بود، همه دوست دارند یک سیرک به شهر بیاید، درست است؟ مگر اینکه وسط سیرک باشی.”

از ویکتوریا پرسیده شد که آیا از شوهرش رنجیده است؟ او پاسخ داد: “اگر کاملاً صادق باشم، بله، هرگز در زندگی ام اینقدر ناراحت نشده ام.” ویکتوریا اضافه کرد که برای حمایت از شوهرش در فوتبال هر کاری که می توانست انجام داد و همه چیز را در خودش می‌ریخت.

در این مستند چهار قسمتی که امروز در دسترس است، از زنی که دیوید متهم به رابطه نامشروع با او شده بود نامی برده نشده است.

دیوید با یادآوری آن روزها گفت: “داستان های ترسناکی وجود داشت که پرداختن به آنها سخت بود.” این اولین باری بود که من و ویکتوریا در ازدواجمان تحت فشار زیادی بودیم.»

ازدواج شما چگونه دوام آورد؟

او در پاسخ به سوال کارگردان «فیشر استیونز» گفت: «هر بار که از خواب بیدار می شدیم، احساس می کردیم همه چیز تغییر کرده است، هر دو در آن لحظه می دانستیم که همدیگر را از دست نمی‌دهیم، اما در حال غرق شدن هستیم.» بالاخره این زندگی خصوصی ماست.

چند روزی با خودم فکر می کردم، چطور می توانم سر کار بروم، چگونه می توانم به زمین تمرین بروم و وانمود کنم که مشکلی نیست؟ هر روز که چشمانم را باز می کردم از نظر جسمی احساس بیماری می کردم.

دیوید اعتراف کرد که پس از ترک باشگاه دوران کودکی‌اش منچستریونایتد، سازگاری با زندگی در اسپانیا برایش دشوار بود و اقامت ویکتوریا در لندن را در اوایل نقل مکان به عنوان عاملی برای تنهایی خود ذکر کرد.

این زوج همچنین  آسیب دخالت پاپاراتزی‌ه و تأثیر بالقوه آن بر اولین فرزندشان، بروکلین، را توضیح می دهند.

در بخش جذاب دیگری، ویکتوریا به یاد می‌آورد که در سال 2005 می‌خواست سومین فرزندش کروز را به دنیا بیاورد و دیوید آنجا نبود. زیرا مجبور بود به یک عکاسی با افراد مشهور برود. روزنامه ای با عکس دیوید در کنار جنیفر لوپز و بیانسه به نمایش درآمد.

ویکتوریا گفت: “من می گفتم، “جدی، من در حال انفجار هستم، آیا شما با من شوخی می کنید؟” شما یک عکسبرداری لعنتی با جنیفر لوپز دارید که زرق و برق دار است و در آستانه زایمان نیست.

من سزارین شدم و یادم می‌آید آنجا دراز کشیده بودم و اصلاً احساس زیبایی نمی‌کردم، و یادم می‌آید شخصی صفحه اول روزنامه‌ای را به من نشان داد که عکس زیبایی از دیوید بین جنیفر لوپز و بیانسه داشت و تیتر آن این بود: می گوید پوش چه می‌گوید؟ بگذارید به شما بگویم پوش (لقب ویکتوریا) چه می‌گوید. پوش عصبانی است!!

قدردانی دیوید از همسرش.

در این مستند، دیوید همسرش را به خاطر تحمل خودخواهی او در حرفه‌اش، که شامل انتقال به لس‌آنجلس گلکسی در سال 2007 بود، تحسین می‌کند.

ویکتوریا گفت که عاشق دوران حضورش در لس آنجلس است، در حالی که بکهام اعتراف کرد که برای انطباق با استانداردهای فوتبال MLS تلاش می کند.

این زوج که در صحنه های پایانی مستند به وضوح شادتر به نظر می رسند، فیلمبرداری قسمت های اول این مستند را «درمانی» توصیف می کنند.

ویکتوریا با لبخند گفت: “درد زیادی را رها کردم.” من آن را “درمان” می نامم. من در چند قسمت اول (مصاحبه های مستند) با خشم فروخورده و ناامیدی زیادی روبرو شدم و از اینکه می دانم اکنون همه آنها را درک می کنم، خیالم راحت است.

منبع: خبر ورزشی

برگفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا