اخبار روز سینما

ویژگی های مهمی که هر مرد قبل از ازدواج باید داشته باشد/ شوهر ایده آل برای زنان

ویژگی های مهمی که مردان قبل از ازدواج باید داشته باشند

شوهر ایده آل از نظر شما چه نوع مردی است؟ قطعاً می توان به ویژگی های مثبت بسیاری اشاره کرد. در ادامه می خواهیم ببینیم که نتایج تحقیقات ازدواج در مورد شریک عاطفی ایده آل چه می گوید.

1- هوش: مردان باهوش درآمد بیشتری دارند

ویژگی های مهمی که مردان قبل از ازدواج باید داشته باشند

هیچ چیز عجیبی در این واقعیت وجود ندارد که برخی افراد باهوش تر از دیگران هستند. با این حال، به گفته دانشمندان، ازدواج با مردان باهوش تر منجر به زندگی مشترک شادتر و پایدارتر می شود. همچنین مردان با هوش بالاتر درآمد بیشتری دارند.

2- بدن: اختلاف وزن زن و شوهر

ویژگی های مهمی که مردان قبل از ازدواج باید داشته باشند

دانشمندان در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده اند که زن و مرد زمانی در ازدواج احساس رضایت بیشتری می کنند که زن بدن بهتری نسبت به مرد داشته باشد. لازم نیست سوپرمدل باشید. مشکل اختلاف وزن زن و شوهر است.

به گفته کارشناسان میزان شادی انسان تحت تاثیر صدها عامل است که وزن تنها یکی از آنهاست. اما تحقیقات نشان داده است که زنان نباید دائماً به دنبال ایده‌آل‌های غیرواقعی زیبایی باشند و دائماً برای کاهش وزن تلاش کنند. این نقش اساسی در یافتن یک شریک عاشقانه و ایجاد یک رابطه عاشقانه شاد ندارد.

3- شوخ طبعی: خنده شما مهم است نه خنده دیگران

ویژگی های مهمی که مردان قبل از ازدواج باید داشته باشند

مهم نیست که یک مرد چقدر خوش تیپ باشد، برای اکثر زنان، شوخ طبعی یک مرد مهمتر از ظاهر اوست.

تحقیقات نشان داده است که زنان بیشتر از بخش جذابیت در سایت های همسریابی به بخش طنز مراجعه می کنند. بر اساس نتایج این تحقیق، زنان فکر می‌کنند که توانایی خوب شوخی کردن به داشتن هوش بالا مرتبط است که این مردان را در موقعیت برتر قرار می‌دهد.

با این حال، طنز یک امر سلیقه ای است. ممکن است یک شوخی را دوست داشته باشید و از دیگری متنفر باشید. بنابراین یکی از عوامل مؤثر در موفقیت ازدواج، شباهت شوخ طبعی همسران است. لزومی ندارد که همسر شما یک استندآپ کمدین باشد. تنها چیزی که مهم است این است که شوخی های او را خنده دار بدانید.

4- عواطف: برای مردانه و خونسرد جلوه دادن احساسات خود را پنهان نمی کند.

ویژگی های مهمی که مردان قبل از ازدواج باید داشته باشند

برخی از زنان به دنبال مردی قوی و شجاع هستند. با این حال، تحقیقات نشان می دهد که احساساتی بودن برای داشتن یک ازدواج موفق بسیار مهم است.

بر اساس تحقیقات، مردانی که می توانند به حرف های همسرشان گوش دهند، احساسات آنها را درک کنند و در ازای آن احساسات خود را ابراز کنند، زندگی مشترک موفق تری دارند و کمتر طلاق را تجربه می کنند.

5- حمایت: داشتن حمایت در هنگام موفقیت بسیار مهم است

ویژگی های مهمی که مردان قبل از ازدواج باید داشته باشند

تحقیقات می گوید که حمایت از یکدیگر در مواقع موفقیت مهمتر از حمایت از یکدیگر در مواقع سختی است.

به همین دلیل است که مردانی که در زمان موفقیت می توانند برای همسرشان واقعاً خوشحال باشند نسبت به مردانی که فقط در شرایط سخت از همسر خود حمایت می کنند، از زندگی خود رضایت بیشتری دارند. این در مورد زنان نیز صدق می کند.

6- کار: دوست دارد کار کند و در کارش موفق باشد

ویژگی های مهمی که مردان قبل از ازدواج باید داشته باشند

هنگامی که فمینیسم شروع به گسترش در سراسر جهان کرد، بسیاری از مردان هنوز معتقد بودند که زنان باید خانه دار مجرد باشند. این در حالی است که روز به روز بر تعداد زنانی که می خواهند کار کنند و در شغل خود موفق شوند بیشتر می شود. به همین دلیل است که برابری جنسیتی در ازدواج از اهمیت بالایی برخوردار است. مطالعات نشان داده است که زنان شاغلی که از حمایت همسران خود برخوردار هستند، احساس خوشبختی بیشتری دارند. این نیز احتمال طلاق را کاهش می دهد.

7- پول: برای بدست آوردن تمام پول دنیا تلاش نکنید

ویژگی های مهمی که مردان قبل از ازدواج باید داشته باشند

برخی از زنان به دنبال مردی می گردند که پول زیادی داشته باشد. این زنان اغلب از نظر مالی موفق هستند. اما دانشمندان در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که زوج هایی که پول را مهمترین چیز نمی دانند، در مقایسه با کسانی که می خواهند تمام پول دنیا را به دست آورند، زندگی مشترک موفق تری دارند.

دانشمندان دریافتند که مردان و زنانی که روی مسائل مالی تمرکز می کنند، نمی توانند اختلافات خود را به اندازه کافی حل کنند و نسبت به یکدیگر حساس هستند.

از طرفی اینکه می گویند پول مهم نیست هم ریاکارانه است و مشکلات زیادی به همراه دارد. فقط لازم به یادآوری است که مسئله پول را نباید به معیارهای دیگر برای انتخاب شریک عاطفی ترجیح داد.

8- کودکی: دوران کودکی شادی داشت

ویژگی های مهمی که مردان قبل از ازدواج باید داشته باشند

به گفته محققان، کسانی که دوران کودکی شادی داشته اند در بزرگسالی شادتر هستند. این بر زندگی مشترک آنها تأثیر می گذارد. همچنین افراد شاد به احتمال زیاد به ازدواج ناخوشایند پایان می دهند، زیرا چنین افرادی اعتماد به نفس بالایی دارند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا