اخبار روز

پیش بینی های شهرداری تهران برای تردد زائران اربعین مشخص شد!

 

شهردار تهران در جمع فعالان اربعین گفت: امسال برنامه ویژه‌ای برای حمل و نقل زائران اربعین داریم و عمده تلاش همکاران من برای خدمت‌رسانی در حوزه‌های حمل و نقل، فرهنگی، اجتماعی، تقویت و بهسازی زیرساخت‌ها و خدمات شهری است.

به گزارش پی ام آپ هشتمین گردهمایی ملی فعالان مردمی اربعین و هشتمین همایش ملی هیأت‌های فعال در این عرصه با محوریت «اربعین، آوردگاه حرکت عمومی مردم» در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد.

ویژه برنامه شهرداری تهران برای تردد زائران اربعین

علیرضا زاکانی شهردار تهران در سخنانی کوتاه در این مراسم با اشاره به برنامه‌های مجموعه شهرداری تهران برای خدمت‌رسانی به زائران اظهار داشت: امسال برنامه ویژه‌ای برای حمل و نقل زائران داریم. عمده تلاش همکاران من برای خدمت‌رسانی، در حوزه‌های حمل و نقل، فرهنگی و اجتماعی و تقویت و بهسازی زیرساختی و خدمات شهری خواهد بود.

وی با اشاره به گرمای هوا در اربعین اظهار کرد: در مجموعه مدیریت شهری تمام توان خود را روی این موضوع گذاشته‌ایم، اما کار اصلی بر عهده شما نیروهای مردمی است تا بتوانیم بهترین خدمات به زائران در مسیر مرز، مرز و بعد از آن داشته باشیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی تصریح کرد: از شما خادمان سیدالشهدا که بناست بهترین خدمات را به زائران داشته باشید، تشکر می‌کنم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا