اخبار روز سینما

ویدیویی از آخرین روزهای آتیلا پسیانی


به گزارش شمانیوز: آتیلا پسیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی بود. مرحوم آتیلا پسیانی در کارگردانی تئاتر و همچنین بازیگری بسیار فعال بود. ستاره و خسرو فرزندان آتیلا پسیانی نیز بازیگر هستند. آتیلا پسیانی سرطان معده داشت. جمعه 14 مهر ۱۴۰۲ آتیلا پسیانی او به دلیل بیماری و سرطان معده درگذشت. در ادامه فیلم غم انگیز آخرین خنده های آتیلا پسیانی را مشاهده می کنید

جلوی دوربین

او برای اولین بار در سال 1356 در سن 20 سالگی به همراه مادرش و آهو خردمند در مجموعه تلویزیونی «آن» به کارگردانی محمد صالح علا جلوی دوربین رفت.

بعدها در سال 1357 در فیلم کوتاه «سلام و سکوت» بازی کرد و پس از انقلاب در سال 1361 با «محله بارو بیا» به تلویزیون بازگشت.

ازدواج و خانواده هنرمند

آتیلا پسیانی سالهاست که با فاطمه نقوی (بازیگر سابق) ازدواج کرده و دارای یک دختر به نام ستاره و یک پسر به نام خسرو است که هر دو بازیگر تئاتر هستند.

سرطان و مرگ

اردیبهشت ماه 1402 در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی، چهره متمایز و نگران کننده او از بیماری سخت او خبر می داد تا اینکه چند روز بعد مشخص شد که او در حال مبارزه با سرطان است.

متاسفانه، شهریور وضعیت او به حدی نگران کننده شد که در سفر به فرانسه در بیمارستانی در آن کشور بستری شد، اما درمان های انجام شده در آنجا نیز جواب نداد.

بالاخره آقای پسیانی در 14 مهر او در سال 1402 در سن 66 سالگی درگذشت.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا