اخبار روز سینما جهان

ویدیوی وایرال شده از جشن گرفتن جورجینا به مناسبت روز ملی عربستان!

همسر رونالدو روز ملی عربستان را با قهوه و بخورهای معطر جشن گرفت.

به گزارش صبح؛ جورجینا رودریگز، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، روز ملی عربستان سعودی را در روز جمعه 31ام با نوشیدن قهوه عربی و دود عود معطر جشن گرفت.

جورجینا رنگ سبز را برای عبایی که در روز ملی عربستان پوشیده بود انتخاب کرد. عبای یا حجاب عربی لباس رایج زنان سعودی است. کریستیانو رونالدو و هم تیمی هایش نیز به مناسبت روز ملی عربستان با لباس سنتی عربستان و رقص شمشیر در باشگاه النصر فرهنگ عربستان را گرامی داشتند.

بیوگرافی جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز در 27 ژانویه 1995 در آرژانتین به دنیا آمد. والدین جورجینا رودریگز به ترتیب خورخه رودریگز و آنا ماریا هرناندز هستند. او یک خواهر به نام ایوانا رودریگز دارد. پدر جورجینا، خورخه ادواردو، یک مربی و بازیکن بازنشسته فوتبال بود.

پدر جورجینا شهرت چندان خوبی ندارد، زیرا او محکومیت 10 سال زندان را به دلیل قاچاق مواد مخدر گذرانده است. پدرش در سال 2018 به دلیل عوارض ناشی از سکته ای که دو سال پیش از آن متحمل شده بود، درگذشت.
جورجینا در چهار سالگی به یک استودیوی رقص کلاسیک فرستاده شد و این احتمالاً جدی ترین فعالیت و اولین قدم برای علاقه او به مدلینگ و هنر بود.

جورجینا فشار مالی زیادی را احساس می کرد به طوری که در نوجوانی به عنوان پرستار کودکان کار می کرد، اما ورزش و باله نیز بازی می کرد و هرگز رویاهای خود را فراموش نکرد.

تحصیل و مهاجرت به انگلستان

جورجینا رودریگز پس از فارغ التحصیلی از مدرسه به عنوان کارگر خانگی مشغول به کار شد و در نهایت اسپانیا را به مقصد بریتانیا ترک کرد. جورجینا به انگلستان سفر کرد و زمانی که در انگلیس بود، در لندن به تحصیل زبان انگلیسی پرداخت.

جورجینا در جوانی به عنوان فروشنده برای برندهای معروفی مانند Dolce & Gabbana، Stradivarius، Bimba y Lola، Pull&Bear و غیره کار می کرد. با پیشرفت شغلی، او به عنوان مدیر فروش در یکی از فروشگاه های شاخص گوچی در اسپانیا مشغول به کار شد. .

منبع: فرارو

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا