اخبار روز سینما

تغییر صدای 180 درجه ای سهراب پاکزاد / انتقاد شدید به صدای سهراب پاکزاد در برنامه ناکوک!

به نقل از شمانیوز، سهراب پاکزاد متولد 14 فروردین 1360 در تهران است. از دوران کودکی و نوجوانی سهراب پاکزاد اطلاعات زیادی در دست نیست. وی فعالیت های هنری خود را از 20 سالگی آغاز کرد و در سنین پایین موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه علم و صنعت شد. پاکزاد در زمینه های خوانندگی، آهنگسازی و مدلینگ فعالیت می کند.

مدتی است در فضای مجازی برنامه موسیقی به نام ناکوک وجود دارد که ابتدا توسط امین فردین و دو کارشناس به نام های هومن تکاو و سیاوش کافی اجرا شد اما در فصل جدید با رفتن امین فردین این دو کارشناس به تنهایی مسئول اجرای این برنامه شده‌اند.

هومن تکاو یکی از شرکت کنندگان در برنامه گات تلنت بود و به گفته خودش با وجود چهار نظر مثبت ناعادلانه حذف شد.

هومن تکاو (تیم ناکوک) با انتقاد از سهراب پاکزاد نوشت: مثل اینکه جذابیت در ایجاد صداهای فضاسازی شده و کلفت شدن صداست نه در خوانش صحیح! رقابت در این زمینه را بین تعدادی از این خواننده ها احساس می کنید… صدای سهراب پاکزاد در هر دو حالت فالش و ناکوکه و اگر ملودین یا اتوتون نباشد چیزی به نام نت درست در حنجره سهراب پاکزاد شنیده نمی شود ( فالش خوانی در اجراهای زنده کاملاً مشهود است).


Recent search terms:

  • https://magto ir/blog/ویدیوی-زیرزمینی-از-سهراب-پاکزاد-که-شما/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا