اخبار روز سینما

ویدیوی زهرآگین از علیرضا جهانبخش در حال ترجمه آهنگ ایرانی برای همبازی هایش

ویدیوی زهرآگین از علیرضا جهانبخش در حال ترجمه آهنگ ایرانی برای همبازی هایش زیر را تماشا کنید. جهانبخش یکی از گران قیمت ترین بازیکنان فوتبال ایران است.

ویدیوی زهرآگین علیرضا جهانبخش در حال ترجمه آهنگ ایرانی

علیرضا جهانبخش فوتبالیست ایرانی است که تجربه بهترین بازیکن هلند را در دوران فوتبالی خود دارد. جهانبخش یکی از گران قیمت ترین بازیکنان فوتبال ایران در حال حاضر در تیم برایتون حضور دارد.

جهانبخش فوتبالیست 25 ساله مرداد 1372 در جیرنده (در محله های شهر گیلان، رودبار). بازیکنی که در پست های وینگر و هافبک راست بازی می کند 180 سانتی متر قد دارد. او در حال حاضر برای برایتون اند هوو آلبیون بازی می کند.

علیرضا زمانی که تنها دو سال داشت به همراه خانواده به قزوین مهاجرت کرد و در اینجا بزرگ شد. پدر علیرضا جهانبخش در شرکت دوچرخه سازی قزوین کار می کرد و مادرش خانه دار است. علیرضا یک خواهر و یک برادر بزرگتر دارد.

او علاوه بر فوتبال به دوچرخه سواری، قایقرانی و گردشگری نیز علاقه زیادی دارد. سردار آزمون از دوستان صمیمی علیرضا است. پورشه ماشین مورد علاقه اوست. قورمه سبزی و شامی غذاهای مورد علاقه اوست.

ویدیوی سمی از علیرضا جهانبخش

وای این خیلی سمیه😂
علیرضا جهانبخش ترانه ایرانی را برای هم تیمی هایش ترجمه می کند! این پسر در چه مرحله ای از آهنگ است؟


بیشتر بخوانید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا