اخبار روز سینما

عصبانیت شدید شبنم مقدمی در برنامه زنده! / حساسیت شبنم مقدمی به حیوان دوستی! + فیلم

شبنم مقدمی سابقه سه دهه حضور فعال در تئاتر، سینما، تلویزیون، رادیو را دارد و توانسته در تولید کتاب‌های صوتی، مشارکتی گسترده در صنعت سینما و سرگرمی داشته و جوایز متعددی از جمله دو سیمرغ بلورین را نیز از آن خود کرده‌است.

شبنم مقدمی بازیگر خوب سینما و تلویزیون است. شبنم مقدمی با درام تلویزیونی «زیر تیغ» به شهرت رسید. این بازیگر 18 سال است که با آقای علیرضا آرا ازدواج کرده است. شبنم مقدمی تجربه کار در رادیو را دارد. خانم شبنم مقدمی در تئاتر نیز فعالیت داشته است. شبنم مقدمی سیمرغ بلورین از جشنواره فجر دریافت کرده است.

بیوگرافی شبنم مقدمی

شبنم مقدمی متولد سوم فروردین 1351 بازیگر سینما و تلویزیون در تهران فارغ التحصیل لیسانس ادبیات فارسی است که چند ترم در رشته پرستاری تحصیل کرده و الان عاشق شعر و رمان است و همسرش هم بازیگر است و یک برادر هم دارد.

شهرت شبنم مقدمی

او در سال 1385 با همبازی شدن با بازیگرانی چون فاطمه معتمدآریا، آتیلا پسیانی و پرویز پرستویی در سریال 20 قسمتی «زیر تیغ» در مدت کوتاهی به شهرت رسید.

بازی در سریال «سقوط یک فرشته» در سال 1390 و نقش روحی در سریال «مدینه» در سال 1393 از جمله کارهای فراموش نشدنی اوست.

افتخارات شبنم مقدمی

● سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «امروز» در سال ۱۳۹۲ دریافت شد.

● سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم های «نفس» و «زاپاس» در سال 1394 دریافت شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا