اخبار روز سینما

ویدیو: سوپرایز تولد بابک جهانبخش توسط همسرش

به جدید، ویدئویی از سوپرایز تولد بابک جهانبخش توسط همسرش در فضای مجازی منتشر شد که حواشی و بازخوردهای متنوع را با خودش همراه داشت.

در ویدئویی جدید که از سوپرایز تولد گرفتن همسرش بابک جهانبخش عنوان تحت سوپرایز شدن بابک جهانبخش در فضای مجازی منتشر شده است که با فیلم بابک جهانبخش و سوپرایز تولدش هواداران را خوشحال کند.

بیشتر بخوانید:

حسادت زن دوم بابک جهانبخش با انتشار یک تصویر

در ویدئویی اخیراً از بابک جهانبخش در فضای مجازی شده، نشان می‌دهد همسرش، و هوادارنش او با آهنگ دوستت دوستت خودش، سوپرایز می‌کند و او او سوپرایز است.

سوپرایز تولد بابک جهانبخش توسط همسرش

مثلا:

سوپرایز شدن بابک جهانبخش

علی جهانبخش متولد ۱ فروردین ۱۳۶۲ معروف به بابک جهانبخش، آهنگساز و خوانندیأ خوانندیأ خوانندیأ . بابک جهانبخش پیانو را از 5 سال زیر نظر استاد در مدرسه موسیقی آزاد بوخوم در آلمان آغاز کرد و از پایان تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران،، علاقه خود را به موسیقی بیشتر و به صورت جدی تر موسیقی شرقی شرقی را .

جهانبخش در دی ۱۴۰۱، در اینستاگرام‌ خود از ممنوع‌الخروجی و گذرنامه‌اش خبر داد و بدون دلیل منطقی، سفر برنامه‌های کاری‌اش کاری‌اش همه خراب شد، خراب شد، خراب شد، برنامه‌ها خراب شد. این خواننده ایرانی افزود «بعد از مراجعه به دادگاه و نوشتن برای کار نکرده» نیز پاسخی دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا