اخبار روز سینما

ویدئو ببینید: خانه لاکچری و لوکس سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر ایرانی به تازگی با رونمایی از خانه لاکچری سحر قریشی در دبی تماشاگران و هوادارن را شگفت زده و متعجب کرد.

خانه سحر قریشی در دبی در ویدئو تازه منتشر شده از او تمام دنبال کندگان‌اش را به دهان گذاشت. سحر قریشی بازیگر ایرانی که اخیرا در دبی سر و صدای بسیاری به پا کرده، با انتشار ویدئو سحر قریشی در خانه لوکس اش بار دیگر حواشی ایجاد کرد.

خانه لاکچری سحر قریشی

خانه سحر قریشی در دبی

سحر قریشی، بازیگر ایرانی‌، بار دیگر با انتشار ویدئوی دیگری حواشی ایجاد شده است. سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون است که از شهرت او حاصل می‌شود که نقش‌آفرینی را به دست می‌آورد که از صدا و سیما پخش می‌شود و قسمتی هم از زندگی روزمره و ارتباطش با امیر تتلو یاد می‌شود، از خانه فوق لاکچری‌اش در دبی منتشر شد و همه را شگفت زده کرده است.

در ادامه می‌توانید خانه سحر قریشی را در دبی ببینید:

خانه سحر قریشی در دبی

سحر قریشی، متولد ۶ دی ۱۳۶۶، بازیگر اهل ایران است. او حرفه ای بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقا زدگ ردانی سیدمهدی برقعی آغاز کرد. سحر قریشی که از بازیگران پر حاشیه کشور به شماره می رود یک برادر به نام سپهر دارد.

قریشی با بازی دیدنی‌اش در سریال دلنوازان جایگاه ویژه‌ای را در میان مخاباطد ورد انتخاب کرد. او دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی تهران برد. او تجربه بازی در فیلم های موفقی مانند اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نا گان، بست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته‌اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و در ادراة ک ارنامه هنری خود دارد.

سحر قریشی به کار عکاسی علاقه دارد و در فوتبال هم طرف تیم استقلال است. در سال 1100 تصویری در شبکه های اجتماعی، مبنی بر مهاجرت قریشی بره ترکدیه و ط عاطفی با امیر تتلو دامنه حواشی وی را بیشتر کرد و هر دو در آن زمان وجود ارتباط یا طعطی به مشکلاتی که بعد از آن انتشار یافتند این رابطه را انجام داد. جدایی انجام شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا