اخبار روز سینما

مهران احمدی در فصل جدید پایتخت بازی نخواهد کرد!

مهران احمدی که بازیگر نقش بهبود در سریال پایتخت بود معتقد است که حضورش در فصل ششم این سریال اشتباه بوده است و می گوید: یکی از بزرگترین حسرت های تمام عمرم بازی در سریال پایتخت 6 بود.

به گزارش پی ام آپ، مهران احمدی بازیگر نقش بهبود در سریال «پایتخت» در گفت و گو با پی ام آپ از بازگشت به پروژه پایتخت پس از فصل سوم ابراز تاسف کرد.

احمدی پس از بازی در فصل دوم و سوم پایتخت، همکاری با این پروژه را متوقف کرد و در فصل ششم این سریال دوباره به جمع بازیگران اضافه شد.

وی در این خصوص گفت: باید به تصمیمی که در فصل سوم «پایتخت» گرفتم می ماندم و نقش تقویت را تمام می کردم و دیگر برنمی گشتم.

مهران احمدی در فصل جدید پایتخت بازی نخواهد کرد!

احمدی دلیل بازگشتش به این سریال را اصرار سه ساعته محسن تنابنده و موارد دیگر عنوان کرد و توضیح داد: بازگشت به فصل ششم سریال پایتخت اصلا خوب نبود، صد بار از من بپرسید میگم نباید برمیگشتم.

باید به تصمیمی که در فصل 3 گرفتم پایبند میشدم و قسمت رو تموم میکردم اما اصرار سه ساعته آقای تنابنده و چیزهایی که نباید در موردشون صحبت کنم قانع شد من.

وی تاکید کرد: یکی از بزرگترین حسرت های زندگی ام بازگشت به «پایتخت 6» بود.

احمدی معتقد است که پایتخت به پایان رسیده است و نباید ادامه پیدا کند: «وقتی خشایار الوند مرد، پایتخت تمام شد، شعاری است که بگوییم تنها می توانیم بنویسیم. خصیار الوند قطعه بسیار مهمی در پایتخت بود. و همه چیز با رفتن او به پایان رسید.»

فصل ششم پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و نویسنده محسن تنابنده در نوروز 1398 پخش شد و یکی از پرطرفدارترین فصل های این سریال بود. پس از این بود که مقدم و تنابنده اعلام کردند که دیگر قصد ساخت دنباله ای برای این مجموعه را ندارند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا